Marketing Planning and Implementation in the Food ChainLaajuus (5 op)
Tunnus: YE00BW57
Osaamistavoitteet
The student knows principles of marketing planning, implementation and measurement. Student understands the special characteristics of marketing in the food chain and is able to position a product or a service in the chain. During the course, students improve their skills in the marketing planning either in primary products, processed food or restaurant services.
Sisältö
- Consumer and business purchasing processes
- The role of the customer segmentation in marketing
- Marketing planning and implementation
- Factors affecting pricing in different parts of the food chain
- Marketing mix in B2B and B2C markets
- Measurement and development of marketing
- Advanced section (2 credits) in which the student chooses the marketing of either in primary products, processed food or restaurant services.
Esitietovaatimukset
No prerequisites.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student masters the key principles of marketing and know how to apply them to some extent in the food chain of products and services marketing.
Satisfactory completion of the course requires that the student has written and reported all the given tasks successfully and satisfactorily completed a part examination which focuses on the general principles of the marketing
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen. The student is also able to build marketing product- and service packages creatively.
Oppimateriaalit
Bergström, S., & Leppänen, A. 2009 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi. 13 uudistettu painos. Edita. Helsinki. Saatavissa myös e-kirjana.
Kotler, P., & Keller, K.L. (2006). Marketing Management (12. p.), Prentice Hall.
Lisätiedot
online-learning 1 point
Ilmoittautumisaika
22.04.2024 - 15.01.2025
Ajoitus
07.01.2025 - 30.04.2025
Laajuus
5 op
Yksikkö
SeAMK Agrologi
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Englanti
Tutkinto-ohjelma
- Agrologi (AMK)
- Restonomi (AMK), Ravitsemispalvelut
- Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka
Opettaja
- Nina Sillvan
Ajoitusryhmät
- Avoin AMK (Ei koske tutkinto-opiskelijaa) 1 (Koko: 100. Avoin AMK: 100.)
Opiskelijaryhmät
-
MAGRO23Agrologi (AMK)
Koulutusryhmat
- Avoin AMK (Ei koske tutkinto-opiskelijaa) 1
Tavoitteet
The student knows principles of marketing planning, implementation and measurement. Student understands the special characteristics of marketing in the food chain and is able to position a product or a service in the chain. During the course, students improve their skills in the marketing planning either in primary products, processed food or restaurant services.
Sisältö
- Consumer and business purchasing processes
- The role of the customer segmentation in marketing
- Marketing planning and implementation
- Factors affecting pricing in different parts of the food chain
- Marketing mix in B2B and B2C markets
- Measurement and development of marketing
- Advanced section (2 credits) in which the student chooses the marketing of either in primary products, processed food or restaurant services.
Oppimateriaalit
Bergström, S. & Leppänen, A. 2021. Yrityksen asiakasmarkkinointi. 19 painos. Edita. Helsinki. Saatavissa myös e-kirjana.
Grönroos, Christian. 2020. Palveluiden johtaminen ja markkinointi. Saatavissa myös e-kirjana.
Opetusmenetelmät
Verkkoluennot, verkko-opinnot ja harjoitukset. Opintojakson kokonaisuus muodostuu teorialuennoista, yksin tai ryhmässä tapahtuvasta käytäntöön soveltavasta perehtymisestä oppimismateriaaliin sekä harjoitustehtävistä, joiden tekeminen edellyttää alan kirjallisuuden ja kohdeorganisaatioista saatavissa olevan tiedon hyväksikäyttöä. Opiskelijat etsivät ja luovat tietoa itseohjautuvasti ryhmissä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Opiskelijalla on mahdollista opinnollistaa opintojakso, jos opiskelija työskentelee markkinoinnin parissa.
Työnantajalta on mahdollista saada opintojakson sisältöön liittyvä kehittämisprojekti
Aikaisemman osaamisen tunnistaminen on mahdollista aikaisemmilla korkeakouluopinnoilla
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kokonaistyömäärä 135h
Luentoja 16 h
Itsenäistä ja ryhmätyötä 119h
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student masters the key principles of marketing and know how to apply them to some extent in the food chain of products and services marketing.
Satisfactory completion of the course requires that the student has written and reported all the given tasks successfully and satisfactorily completed a part examination which focuses on the general principles of the marketing
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen. The student is also able to build marketing product- and service packages creatively.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin kohteena on erityisesti opiskelijan soveltava osaaminen, joka osoitetaan suorittamalla harjoitustehtävät hyväksyttävällä tavalla.
Esitietovaatimukset
No prerequisites.
Lisätiedot
online-learning 1 point
Ilmoittautumisaika
22.04.2024 - 09.10.2024
Ajoitus
01.12.2024 - 23.03.2025
Laajuus
5 op
Yksikkö
SeAMK Agrologi
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Englanti
Tutkinto-ohjelma
- Agrologi (AMK)
- Restonomi (AMK), Ravitsemispalvelut
- Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka
Opettaja
- Nina Sillvan
Opiskelijaryhmät
-
AGRO23Agrologi (AMK)
Tavoitteet
The student knows principles of marketing planning, implementation and measurement. Student understands the special characteristics of marketing in the food chain and is able to position a product or a service in the chain. During the course, students improve their skills in the marketing planning either in primary products, processed food or restaurant services.
Sisältö
- Consumer and business purchasing processes
- The role of the customer segmentation in marketing
- Marketing planning and implementation
- Factors affecting pricing in different parts of the food chain
- Marketing mix in B2B and B2C markets
- Measurement and development of marketing
- Advanced section (2 credits) in which the student chooses the marketing of either in primary products, processed food or restaurant services.
Oppimateriaalit
Bergström, S. & Leppänen, A. 2021. Yrityksen asiakasmarkkinointi. 19 painos. Edita. Helsinki. Saatavissa myös e-kirjana.
Grönroos, Christian. 2020. Palveluiden johtaminen ja markkinointi. Saatavissa myös e-kirjana.
Opetusmenetelmät
Lähiopetus, verkko-opinnot ja harjoitukset. Opintojakson kokonaisuus muodostuu teorialuennoista, yksin tai ryhmässä tapahtuvasta käytäntöön soveltavasta perehtymisestä oppimismateriaaliin sekä harjoitustehtävistä, joiden tekeminen edellyttää alan kirjallisuuden ja kohdeorganisaatioista saatavissa olevan tiedon hyväksikäyttöä. Opiskelijat etsivät ja luovat tietoa itseohjautuvasti ryhmissä. Opiskelijat toteuttavat erilaisia markkinointitoimenpiteitä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Opiskelijalla on mahdollista opinnollistaa opintojakso, jos opiskelija työskentelee markkinoinnin parissa.
Työnantajalta on mahdollista saada opintojakson sisältöön liittyvä kehittämisprojekti
Aikaisemman osaamisen tunnistaminen on mahdollista aikaisemmilla korkeakouluopinnoilla
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kokonaistyömäärä 135h
Luentoja 20 h
Itsenäistä ja ryhmätyötä 115h
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student masters the key principles of marketing and know how to apply them to some extent in the food chain of products and services marketing.
Satisfactory completion of the course requires that the student has written and reported all the given tasks successfully and satisfactorily completed a part examination which focuses on the general principles of the marketing
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen. The student is also able to build marketing product- and service packages creatively.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin kohteena on erityisesti opiskelijan soveltava osaaminen, joka osoitetaan suorittamalla harjoitustehtävät hyväksyttävällä tavalla.
Esitietovaatimukset
No prerequisites.
Lisätiedot
online-learning 1 point
Ilmoittautumisaika
22.04.2024 - 09.10.2024
Ajoitus
21.10.2024 - 18.12.2024
Laajuus
5 op
Yksikkö
VANHENNETTU SeAMK Bio- ja elintarviketekniikka sekä restonomi
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Englanti
Tutkinto-ohjelma
- From Field to Fork
- Bachelor of Engineering, Agri-food Engineering
- Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka
Opettaja
- Ilkka Latomäki
- Nina Sillvan
Opiskelijaryhmät
-
AFE23Bachelor of Engineering, Agri-Food Engineering , full time studies
-
BIELI23Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka, Päivätoteutus
-
IEPFF24FFrom Field to Fork
-
MBIELI24Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka, Monimuotototeutus
Tavoitteet
The student knows principles of marketing planning, implementation and measurement. Student understands the special characteristics of marketing in the food chain and is able to position a product or a service in the chain. During the course, students improve their skills in the marketing planning either in primary products, processed food or restaurant services.
Sisältö
- Consumer and business purchasing processes
- The role of the customer segmentation in marketing
- Marketing planning and implementation
- Factors affecting pricing in different parts of the food chain
- Marketing mix in B2B and B2C markets
- Measurement and development of marketing
- Advanced section (2 credits) in which the student chooses the marketing of either in primary products, processed food or restaurant services.
Oppimateriaalit
Bergström, S. & Leppänen, A. 2009 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi. 13 uudistettu painos. Edita. Helsinki. Saatavissa myös e-kirjana.
Kotler, Philip. Marketing Management 2006.
Grönroos, Christian. Palveluiden johtaminen ja markkinointi
Opetusmenetelmät
Luennot, verkko-opinnot ja harjoitukset. Opintojakson kokonaisuus muodostuu teorialuennoista, yksin tai ryhmässä tapahtuvasta käytäntöön soveltavasta perehtymisestä oppimismateriaaliin sekä harjoitustehtävistä, joiden tekeminen edellyttää alan kirjallisuuden ja kohdeorganisaatioista saatavissa olevan tiedon hyväksikäyttöä. Opiskelijat etsivät ja luovat tietoa itseohjautuvasti ryhmissä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Opiskelijalla on mahdollista opinnollistaa kurssi, jos opiskelija täyttää seuraavat vaatimukset: Opiskelija työskentelee esimiesasemassa
Työnantajalta on mahdollista saada kurssin sisältöön liittyvä kehittämisprojekti
Opiskelija voi suorittaa kurssin tehtävät Business Hubissa. Ota yhteys Business Hub -yhteyshenkilöön.
Aikaisemman osaamisen tunnistaminen on mahdollista aikaisemmilla korkeakouluopinnoilla
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kokonaistyömäärä 135h
Luentoja 22 h
Itsenäistä ja ryhmätyötä 113h
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student masters the key principles of marketing and know how to apply them to some extent in the food chain of products and services marketing.
Satisfactory completion of the course requires that the student has written and reported all the given tasks successfully and satisfactorily completed a part examination which focuses on the general principles of the marketing
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen. The student is also able to build marketing product- and service packages creatively.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin kohteena on erityisesti opiskelijan soveltava osaaminen, joka osoitetaan suorittamalla harjoitustehtävät hyväksyttävällä tavalla.
Esitietovaatimukset
No prerequisites.
Lisätiedot
online-learning 1 point
Ilmoittautumisaika
17.04.2023 - 11.12.2023
Ajoitus
08.01.2024 - 19.04.2024
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus (op)
5 op
Yksikkö
SeAMK Agrologi
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Tutkinto-ohjelma
- Agrologi (AMK)
Opettaja
- Nina Sillvan
Opiskelijaryhmät
-
MAGRO22Agrologi (AMK)
Tavoitteet
The student knows principles of marketing planning, implementation and measurement. Student understands the special characteristics of marketing in the food chain and is able to position a product or a service in the chain. During the course, students improve their skills in the marketing planning either in primary products, processed food or restaurant services.
Sisältö
- Consumer and business purchasing processes
- The role of the customer segmentation in marketing
- Marketing planning and implementation
- Factors affecting pricing in different parts of the food chain
- Marketing mix in B2B and B2C markets
- Measurement and development of marketing
- Advanced section (2 credits) in which the student chooses the marketing of either in primary products, processed food or restaurant services.
Oppimateriaalit
Bergström, S. & Leppänen, A. 2021. Yrityksen asiakasmarkkinointi. 19 painos. Edita. Helsinki. Saatavissa myös e-kirjana.
Grönroos, Christian. 2020. Palveluiden johtaminen ja markkinointi. Saatavissa myös e-kirjana.
Opetusmenetelmät
Verkkoluennot, verkko-opinnot ja harjoitukset. Opintojakson kokonaisuus muodostuu teorialuennoista, yksin tai ryhmässä tapahtuvasta käytäntöön soveltavasta perehtymisestä oppimismateriaaliin sekä harjoitustehtävistä, joiden tekeminen edellyttää alan kirjallisuuden ja kohdeorganisaatioista saatavissa olevan tiedon hyväksikäyttöä. Opiskelijat etsivät ja luovat tietoa itseohjautuvasti ryhmissä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Opiskelijalla on mahdollista opinnollistaa opintojakso, jos opiskelija työskentelee markkinoinnin parissa.
Työnantajalta on mahdollista saada opintojakson sisältöön liittyvä kehittämisprojekti
Aikaisemman osaamisen tunnistaminen on mahdollista aikaisemmilla korkeakouluopinnoilla
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kokonaistyömäärä 135h
Luentoja 16 h
Itsenäistä ja ryhmätyötä 119h
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student masters the key principles of marketing and know how to apply them to some extent in the food chain of products and services marketing.
Satisfactory completion of the course requires that the student has written and reported all the given tasks successfully and satisfactorily completed a part examination which focuses on the general principles of the marketing
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen. The student is also able to build marketing product- and service packages creatively.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin kohteena on erityisesti opiskelijan soveltava osaaminen, joka osoitetaan suorittamalla harjoitustehtävät hyväksyttävällä tavalla.
Esitietovaatimukset
No prerequisites.
Lisätiedot
online-learning 1 point
Ilmoittautumisaika
17.04.2023 - 11.10.2023
Ajoitus
23.10.2023 - 17.12.2023
Laajuus
5 op
Yksikkö
VANHENNETTU SeAMK Bio- ja elintarviketekniikka sekä restonomi
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Englanti
Tutkinto-ohjelma
- From Field to Fork
- Bachelor of Engineering, Agri-food Engineering
- Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka
Opettaja
- Ilkka Latomäki
- Nina Sillvan
Opiskelijaryhmät
-
AFE22Bachelor of Engineering, Agri-Food Engineering , full time studies
-
BIELI22Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka
-
IEPFF23FFrom Field to Fork
Tavoitteet
The student knows principles of marketing planning, implementation and measurement. Student understands the special characteristics of marketing in the food chain and is able to position a product or a service in the chain. During the course, students improve their skills in the marketing planning either in primary products, processed food or restaurant services.
Sisältö
- Consumer and business purchasing processes
- The role of the customer segmentation in marketing
- Marketing planning and implementation
- Factors affecting pricing in different parts of the food chain
- Marketing mix in B2B and B2C markets
- Measurement and development of marketing
- Advanced section (2 credits) in which the student chooses the marketing of either in primary products, processed food or restaurant services.
Oppimateriaalit
Bergström, S. & Leppänen, A. 2009 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi. 13 uudistettu painos. Edita. Helsinki. Saatavissa myös e-kirjana.
Kotler, Philip. Marketing Management 2006.
Grönroos, Christian. Palveluiden johtaminen ja markkinointi
Opetusmenetelmät
Luennot, verkko-opinnot ja harjoitukset. Opintojakson kokonaisuus muodostuu teorialuennoista, yksin tai ryhmässä tapahtuvasta käytäntöön soveltavasta perehtymisestä oppimismateriaaliin sekä harjoitustehtävistä, joiden tekeminen edellyttää alan kirjallisuuden ja kohdeorganisaatioista saatavissa olevan tiedon hyväksikäyttöä. Opiskelijat etsivät ja luovat tietoa itseohjautuvasti ryhmissä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Opiskelijalla on mahdollista opinnollistaa kurssi, jos opiskelija täyttää seuraavat vaatimukset: Opiskelija työskentelee esimiesasemassa
Työnantajalta on mahdollista saada kurssin sisältöön liittyvä kehittämisprojekti
Opiskelija voi suorittaa kurssin tehtävät Business Hubissa. Ota yhteys Business Hub -yhteyshenkilöön.
Aikaisemman osaamisen tunnistaminen on mahdollista aikaisemmilla korkeakouluopinnoilla
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kokonaistyömäärä 135h
Luentoja 24 h
Itsenäistä ja ryhmätyötä 111h
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student masters the key principles of marketing and know how to apply them to some extent in the food chain of products and services marketing.
Satisfactory completion of the course requires that the student has written and reported all the given tasks successfully and satisfactorily completed a part examination which focuses on the general principles of the marketing
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen. The student is also able to build marketing product- and service packages creatively.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin kohteena on erityisesti opiskelijan soveltava osaaminen, joka osoitetaan suorittamalla harjoitustehtävät hyväksyttävällä tavalla.
Esitietovaatimukset
No prerequisites.
Lisätiedot
online-learning 1 point
Ilmoittautumisaika
17.04.2023 - 11.10.2023
Ajoitus
23.10.2023 - 25.02.2024
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus (op)
2 op
Yksikkö
SeAMK Agrologi
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Tutkinto-ohjelma
- Agrologi (AMK)
Opettaja
- Anu Katila
- Nina Sillvan
Opiskelijaryhmät
-
AGRO22AAgrologi (AMK)
-
AGRO22BAgrologi (AMK)
Tavoitteet
The student knows principles of marketing planning, implementation and measurement. Student understands the special characteristics of marketing in the food chain and is able to position a product or a service in the chain. During the course, students improve their skills in the marketing planning either in primary products, processed food or restaurant services.
Sisältö
- Consumer and business purchasing processes
- The role of the customer segmentation in marketing
- Marketing planning and implementation
- Factors affecting pricing in different parts of the food chain
- Marketing mix in B2B and B2C markets
- Measurement and development of marketing
- Advanced section (2 credits) in which the student chooses the marketing of either in primary products, processed food or restaurant services.
Oppimateriaalit
Bergström, S. & Leppänen, A. 2021. Yrityksen asiakasmarkkinointi. 19 painos. Edita. Helsinki. Saatavissa myös e-kirjana.
Grönroos, Christian. 2020. Palveluiden johtaminen ja markkinointi. Saatavissa myös e-kirjana.
Opetusmenetelmät
Lähiopetus, verkko-opinnot ja harjoitukset. Opintojakson kokonaisuus muodostuu teorialuennoista, yksin tai ryhmässä tapahtuvasta käytäntöön soveltavasta perehtymisestä oppimismateriaaliin sekä harjoitustehtävistä, joiden tekeminen edellyttää alan kirjallisuuden ja kohdeorganisaatioista saatavissa olevan tiedon hyväksikäyttöä. Opiskelijat etsivät ja luovat tietoa itseohjautuvasti ryhmissä. Opiskelijat toteuttavat erilaisia markkinointitoimenpiteitä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Opiskelijalla on mahdollista opinnollistaa opintojakso, jos opiskelija työskentelee markkinoinnin parissa.
Työnantajalta on mahdollista saada opintojakson sisältöön liittyvä kehittämisprojekti
Aikaisemman osaamisen tunnistaminen on mahdollista aikaisemmilla korkeakouluopinnoilla
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kokonaistyömäärä 135h
Luentoja 10 h
Itsenäistä ja ryhmätyötä 125h
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student masters the key principles of marketing and know how to apply them to some extent in the food chain of products and services marketing.
Satisfactory completion of the course requires that the student has written and reported all the given tasks successfully and satisfactorily completed a part examination which focuses on the general principles of the marketing
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen. The student is also able to build marketing product- and service packages creatively.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin kohteena on erityisesti opiskelijan soveltava osaaminen, joka osoitetaan suorittamalla harjoitustehtävät hyväksyttävällä tavalla.
Esitietovaatimukset
No prerequisites.
Lisätiedot
online-learning 1 point
Ilmoittautumisaika
14.11.2022 - 19.03.2023
Ajoitus
27.03.2023 - 14.05.2023
Laajuus
5 op
Yksikkö
VANHENNETTU SeAMK Bio- ja elintarviketekniikka sekä restonomi
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Englanti
Tutkinto-ohjelma
- Restonomi (AMK), Ravitsemispalvelut
- Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka
Opettaja
- Ilkka Latomäki
- Nina Sillvan
Opiskelijaryhmät
-
MBIELI22Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka, monimuotototeutus
-
MRESTO22Restonomi (AMK), monimuotototeutus
Tavoitteet
The student knows principles of marketing planning, implementation and measurement. Student understands the special characteristics of marketing in the food chain and is able to position a product or a service in the chain. During the course, students improve their skills in the marketing planning either in primary products, processed food or restaurant services.
Sisältö
- Consumer and business purchasing processes
- The role of the customer segmentation in marketing
- Marketing planning and implementation
- Factors affecting pricing in different parts of the food chain
- Marketing mix in B2B and B2C markets
- Measurement and development of marketing
- Advanced section (2 credits) in which the student chooses the marketing of either in primary products, processed food or restaurant services.
Oppimateriaalit
Bergström, S. & Leppänen, A. 2009 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi. 13 uudistettu painos. Edita. Helsinki. Saatavissa myös e-kirjana.
Kotler, Philip. Marketing Management 2006.
Grönroos, Christian. Palveluiden johtaminen ja markkinointi
Opetusmenetelmät
Verkkoluennot, verkko-opinnot ja harjoitukset. Opintojakson kokonaisuus muodostuu teorialuennoista, yksin tai ryhmässä tapahtuvasta käytäntöön soveltavasta perehtymisestä oppimismateriaaliin sekä harjoitustehtävistä, joiden tekeminen edellyttää alan kirjallisuuden ja kohdeorganisaatioista saatavissa olevan tiedon hyväksikäyttöä. Opiskelijat etsivät ja luovat tietoa itseohjautuvasti ryhmissä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Opiskelijalla on mahdollista opinnollistaa kurssi, jos opiskelija täyttää seuraavat vaatimukset: Opiskelija työskentelee esimiesasemassa
Työnantajalta on mahdollista saada kurssin sisältöön liittyvä kehittämisprojekti
Opiskelija voi suorittaa kurssin tehtävät Business Hubissa. Ota yhteys Business Hub -yhteyshenkilöön.
Aikaisemman osaamisen tunnistaminen on mahdollista aikaisemmilla korkeakouluopinnoilla
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kokonaistyömäärä 135h
Luentoja 20 h
Itsenäistä ja ryhmätyötä 115h
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student masters the key principles of marketing and know how to apply them to some extent in the food chain of products and services marketing.
Satisfactory completion of the course requires that the student has written and reported all the given tasks successfully and satisfactorily completed a part examination which focuses on the general principles of the marketing
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen. The student is also able to build marketing product- and service packages creatively.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin kohteena on erityisesti opiskelijan soveltava osaaminen, joka osoitetaan suorittamalla harjoitustehtävät hyväksyttävällä tavalla.
Esitietovaatimukset
No prerequisites.
Lisätiedot
online-learning 1 point
Ilmoittautumisaika
16.04.2022 - 12.10.2022
Ajoitus
24.10.2022 - 03.02.2023
Laajuus
5 op
Yksikkö
SeAMK Agrologi
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Englanti
Tutkinto-ohjelma
- Agrologi (AMK)
Opettaja
- Nina Sillvan
Opiskelijaryhmät
-
AGRO21AAgrologi (AMK)
-
AGRO21BAgrologi (AMK)
Tavoitteet
The student knows principles of marketing planning, implementation and measurement. Student understands the special characteristics of marketing in the food chain and is able to position a product or a service in the chain. During the course, students improve their skills in the marketing planning either in primary products, processed food or restaurant services.
Sisältö
- Consumer and business purchasing processes
- The role of the customer segmentation in marketing
- Marketing planning and implementation
- Factors affecting pricing in different parts of the food chain
- Marketing mix in B2B and B2C markets
- Measurement and development of marketing
- Advanced section (2 credits) in which the student chooses the marketing of either in primary products, processed food or restaurant services.
Oppimateriaalit
Bergström, S. & Leppänen, A. 2009 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi. 13 uudistettu painos. Edita. Helsinki. Saatavissa myös e-kirjana.
Kotler, Philip. Marketing Management 2006.
Grönroos, Christian. Palveluiden johtaminen ja markkinointi
Opetusmenetelmät
Luennot, verkko-opinnot ja harjoitukset. Opintojakson kokonaisuus muodostuu teorialuennoista, yksin tai ryhmässä tapahtuvasta käytäntöön soveltavasta perehtymisestä oppimismateriaaliin sekä harjoitustehtävistä, joiden tekeminen edellyttää alan kirjallisuuden ja kohdeorganisaatioista saatavissa olevan tiedon hyväksikäyttöä. Opiskelijat etsivät ja luovat tietoa itseohjautuvasti ryhmissä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Opiskelijalla on mahdollista opinnollistaa kurssi, jos opiskelija täyttää seuraavat vaatimukset: Opiskelija työskentelee esimiesasemassa
Työnantajalta on mahdollista saada kurssin sisältöön liittyvä kehittämisprojekti
Opiskelija voi suorittaa kurssin tehtävät Business Hubissa. Ota yhteys Business Hub -yhteyshenkilöön.
Aikaisemman osaamisen tunnistaminen on mahdollista aikaisemmilla korkeakouluopinnoilla
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kokonaistyömäärä 135h
Luentoja 24 h
Itsenäistä ja ryhmätyötä 111h
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student masters the key principles of marketing and know how to apply them to some extent in the food chain of products and services marketing.
Satisfactory completion of the course requires that the student has written and reported all the given tasks successfully and satisfactorily completed a part examination which focuses on the general principles of the marketing
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen. The student is also able to build marketing product- and service packages creatively.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin kohteena on erityisesti opiskelijan soveltava osaaminen, joka osoitetaan suorittamalla harjoitustehtävät hyväksyttävällä tavalla.
Esitietovaatimukset
No prerequisites.
Lisätiedot
online-learning 1 point
Ilmoittautumisaika
16.04.2022 - 09.10.2022
Ajoitus
24.10.2022 - 18.12.2022
Laajuus
5 op
Yksikkö
VANHENNETTU SeAMK Bio- ja elintarviketekniikka sekä restonomi
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Englanti
Tutkinto-ohjelma
- Agrologi (AMK)
- Restonomi (AMK), Ravitsemispalvelut
- Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka
Opettaja
- Ilkka Latomäki
- Nina Sillvan
Opiskelijaryhmät
-
BIELI21Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka
-
RESTO21Restonomi (AMK)
-
IEPFF22FFrom Field to Fork
Tavoitteet
The student knows principles of marketing planning, implementation and measurement. Student understands the special characteristics of marketing in the food chain and is able to position a product or a service in the chain. During the course, students improve their skills in the marketing planning either in primary products, processed food or restaurant services.
Sisältö
- Consumer and business purchasing processes
- The role of the customer segmentation in marketing
- Marketing planning and implementation
- Factors affecting pricing in different parts of the food chain
- Marketing mix in B2B and B2C markets
- Measurement and development of marketing
- Advanced section (2 credits) in which the student chooses the marketing of either in primary products, processed food or restaurant services.
Oppimateriaalit
Bergström, S. & Leppänen, A. 2009 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi. 13 uudistettu painos. Edita. Helsinki. Saatavissa myös e-kirjana.
Kotler, Philip. Marketing Management 2006.
Grönroos, Christian. Palveluiden johtaminen ja markkinointi
Opetusmenetelmät
Luennot, verkko-opinnot ja harjoitukset. Opintojakson kokonaisuus muodostuu teorialuennoista, yksin tai ryhmässä tapahtuvasta käytäntöön soveltavasta perehtymisestä oppimismateriaaliin sekä harjoitustehtävistä, joiden tekeminen edellyttää alan kirjallisuuden ja kohdeorganisaatioista saatavissa olevan tiedon hyväksikäyttöä. Opiskelijat etsivät ja luovat tietoa itseohjautuvasti ryhmissä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Opiskelijalla on mahdollista opinnollistaa kurssi, jos opiskelija täyttää seuraavat vaatimukset: Opiskelija työskentelee esimiesasemassa
Työnantajalta on mahdollista saada kurssin sisältöön liittyvä kehittämisprojekti
Opiskelija voi suorittaa kurssin tehtävät Business Hubissa. Ota yhteys Business Hub -yhteyshenkilöön.
Aikaisemman osaamisen tunnistaminen on mahdollista aikaisemmilla korkeakouluopinnoilla
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kokonaistyömäärä 135h
Luentoja 24 h
Itsenäistä ja ryhmätyötä 111h
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student masters the key principles of marketing and know how to apply them to some extent in the food chain of products and services marketing.
Satisfactory completion of the course requires that the student has written and reported all the given tasks successfully and satisfactorily completed a part examination which focuses on the general principles of the marketing
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen. The student is also able to build marketing product- and service packages creatively.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin kohteena on erityisesti opiskelijan soveltava osaaminen, joka osoitetaan suorittamalla harjoitustehtävät hyväksyttävällä tavalla.
Esitietovaatimukset
No prerequisites.
Lisätiedot
online-learning 1 point
Ilmoittautumisaika
16.04.2022 - 07.09.2022
Ajoitus
05.09.2022 - 31.12.2022
Laajuus
5 op
Yksikkö
SeAMK Agrologi
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Englanti
Tutkinto-ohjelma
- Agrologi (AMK)
Opettaja
- Anu Katila
Opiskelijaryhmät
-
MAGRO21Agrologi (AMK)
Tavoitteet
The student knows principles of marketing planning, implementation and measurement. Student understands the special characteristics of marketing in the food chain and is able to position a product or a service in the chain. During the course, students improve their skills in the marketing planning either in primary products, processed food or restaurant services.
Sisältö
- Consumer and business purchasing processes
- The role of the customer segmentation in marketing
- Marketing planning and implementation
- Factors affecting pricing in different parts of the food chain
- Marketing mix in B2B and B2C markets
- Measurement and development of marketing
- Advanced section (2 credits) in which the student chooses the marketing of either in primary products, processed food or restaurant services.
Oppimateriaalit
Bergström, S. & Leppänen, A. 2009 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi. 13 uudistettu painos. Edita. Helsinki. Saatavissa myös e-kirjana.
Kotler, Philip. Marketing Management 2006.
Grönroos, Christian. Palveluiden johtaminen ja markkinointi
Opetusmenetelmät
Verkkoluennot, verkko-opinnot ja harjoitukset. Opintojakson kokonaisuus muodostuu teorialuennoista, yksin tai ryhmässä tapahtuvasta käytäntöön soveltavasta perehtymisestä oppimismateriaaliin sekä harjoitustehtävistä, joiden tekeminen edellyttää alan kirjallisuuden ja kohdeorganisaatioista saatavissa olevan tiedon hyväksikäyttöä. Opiskelijat etsivät ja luovat tietoa itseohjautuvasti ryhmissä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Opiskelijalla on mahdollista opinnollistaa kurssi, jos opiskelija täyttää seuraavat vaatimukset: Opiskelija työskentelee esimiesasemassa
Työnantajalta on mahdollista saada kurssin sisältöön liittyvä kehittämisprojekti
Opiskelija voi suorittaa kurssin tehtävät Business Hubissa. Ota yhteys Business Hub -yhteyshenkilöön.
Aikaisemman osaamisen tunnistaminen on mahdollista aikaisemmilla korkeakouluopinnoilla
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kokonaistyömäärä 135h
Luentoja 20 h
Itsenäistä ja ryhmätyötä 115h
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student masters the key principles of marketing and know how to apply them to some extent in the food chain of products and services marketing.
Satisfactory completion of the course requires that the student has written and reported all the given tasks successfully and satisfactorily completed a part examination which focuses on the general principles of the marketing
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen. The student is also able to build marketing product- and service packages creatively.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin kohteena on erityisesti opiskelijan soveltava osaaminen, joka osoitetaan suorittamalla harjoitustehtävät hyväksyttävällä tavalla.
Esitietovaatimukset
No prerequisites.
Lisätiedot
online-learning 1 point
Ilmoittautumisaika
19.04.2021 - 09.01.2022
Ajoitus
10.01.2022 - 15.05.2022
Laajuus
5 op
Yksikkö
SeAMK Ruoka
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Englanti
Tutkinto-ohjelma
- Agrologi (AMK)
- Restonomi (AMK), Ravitsemispalvelut
- Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka
Opettaja
- Nina Sillvan
- Ilmari Äijö
Vastuuhenkilö
Ilkka Latomäki
Opiskelijaryhmät
-
MBIELI21Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka, monimuotototeutus
-
MRESTO21Restonomi (AMK), monimuotototeutus
Tavoitteet
The student knows principles of marketing planning, implementation and measurement. Student understands the special characteristics of marketing in the food chain and is able to position a product or a service in the chain. During the course, students improve their skills in the marketing planning either in primary products, processed food or restaurant services.
Sisältö
- Consumer and business purchasing processes
- The role of the customer segmentation in marketing
- Marketing planning and implementation
- Factors affecting pricing in different parts of the food chain
- Marketing mix in B2B and B2C markets
- Measurement and development of marketing
- Advanced section (2 credits) in which the student chooses the marketing of either in primary products, processed food or restaurant services.
Oppimateriaalit
Bergström, S. & Leppänen, A. 2009 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi. 13 uudistettu painos. Edita. Helsinki. Saatavissa myös e-kirjana.
Kotler, Philip. Marketing Management 2006.
Grönroos, Christian. Palveluiden johtaminen ja markkinoint
Opetusmenetelmät
Luennot, verkko-opinnot, harjoitukset ja tentti. Opintojakson kokonaisuus muodostuu teorialuennoista, yksin tai ryhmässä tapahtuvasta käytäntöön soveltavasta perehtymisestä oppimismateriaaliin sekä harjoitustehtävistä, joiden tekeminen edellyttää alan kirjallisuuden ja kohdeorganisaatioista saatavissa olevan tiedon hyväksikäyttöä. Opiskelijat etsivät ja luovat tietoa itseohjautuvasti ryhmissä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Opiskelijalla on mahdollista opinnollistaa kurssi, jos opiskelija täyttää seuraavat vaatimukset: Opiskelija työskentelee esimiesasemassa
Työnantajalta on mahdollista saada kurssin sisältöön liittyvä kehittämisprojekti
Opiskelija voi suorittaa kurssin tehtävät yritystallissa. Ota yhteys yritystallipäällikköön
Aikaisemman osaamisen tunnistaminen on mahdollista aikaisemmilla korkeakouluopinnoilla
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kokonaistyömäärä 135h
Lähiopetusta (Luennot on mahdollista seurata etänä tai jälkikäteen nauhoitteena)
Verkkoluentoja, itsenäistä työskentelyä ja ryhmätyötä
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student masters the key principles of marketing and know how to apply them to some extent in the food chain of products and services marketing.
Satisfactory completion of the course requires that the student has written and reported all the given tasks successfully and satisfactorily completed a part examination which focuses on the general principles of the marketing
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen. The student is also able to build marketing product- and service packages creatively.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin kohteena on erityisesti opiskelijan soveltava osaaminen, joka osoitetaan suorittamalla hyväksyttävästi teoriaan ja käsitteisiin painottuva verkkotentti sekä laatimalla annetut harjoitustehtävät hyväksyttävällä tavalla.
Esitietovaatimukset
No prerequisites.
Lisätiedot
online-learning 1 point
Ilmoittautumisaika
19.04.2021 - 29.09.2021
Ajoitus
28.09.2021 - 29.01.2022
Laajuus
5 op
Yksikkö
SeAMK Ruoka
Toimipiste
SeAMK Ruoka, Seinäjoki
Opetuskielet
- Englanti
Tutkinto-ohjelma
- Agrologi (AMK)
- Restonomi (AMK), Ravitsemispalvelut
- Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka
Opettaja
- Ilkka Latomäki
- Nina Sillvan
Vastuuhenkilö
Ilkka Latomäki
Opiskelijaryhmät
-
AGRO20BAgrologi (AMK)
-
AGRO20AAgrologi (AMK)
Tavoitteet
The student knows principles of marketing planning, implementation and measurement. Student understands the special characteristics of marketing in the food chain and is able to position a product or a service in the chain. During the course, students improve their skills in the marketing planning either in primary products, processed food or restaurant services.
Sisältö
- Consumer and business purchasing processes
- The role of the customer segmentation in marketing
- Marketing planning and implementation
- Factors affecting pricing in different parts of the food chain
- Marketing mix in B2B and B2C markets
- Measurement and development of marketing
- Advanced section (2 credits) in which the student chooses the marketing of either in primary products, processed food or restaurant services.
Oppimateriaalit
Bergström, S. & Leppänen, A. 2009 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi. 13 uudistettu painos. Edita. Helsinki. Saatavissa myös e-kirjana.
Kotler, Philip. Marketing Management 2006.
Grönroos, Christian. Palveluiden johtaminen ja markkinointi
Opetusmenetelmät
Luennot, verkko-opinnot, harjoitukset ja tentti. Opintojakson kokonaisuus muodostuu teorialuennoista, yksin tai ryhmässä tapahtuvasta käytäntöön soveltavasta perehtymisestä oppimismateriaaliin sekä harjoitustehtävistä, joiden tekeminen edellyttää alan kirjallisuuden ja kohdeorganisaatioista saatavissa olevan tiedon hyväksikäyttöä. Opiskelijat etsivät ja luovat tietoa itseohjautuvasti ryhmissä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Opiskelijalla on mahdollista opinnollistaa kurssi, jos opiskelija täyttää seuraavat vaatimukset: Opiskelija työskentelee esimiesasemassa
Työnantajalta on mahdollista saada kurssin sisältöön liittyvä kehittämisprojekti
Opiskelija voi suorittaa kurssin tehtävät yritystallissa. Ota yhteys yritystallipäällikköön
Aikaisemman osaamisen tunnistaminen on mahdollista aikaisemmilla korkeakouluopinnoilla
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kokonaistyömäärä 135h, joka jakautuu seuraaviin osa-alueisiin:
Lähiopetus
Itsenäistä työskentelyä ja ryhmätyötä
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student masters the key principles of marketing and know how to apply them to some extent in the food chain of products and services marketing.
Satisfactory completion of the course requires that the student has written and reported all the given tasks successfully and satisfactorily completed a part examination which focuses on the general principles of the marketing
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen. The student is also able to build marketing product- and service packages creatively.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin kohteena on erityisesti opiskelijan soveltava osaaminen, joka osoitetaan suorittamalla hyväksyttävästi teoriaan ja käsitteisiin painottuva verkkotentti sekä laatimalla annetut harjoitustehtävät hyväksyttävällä tavalla.
Esitietovaatimukset
No prerequisites.
Lisätiedot
online-learning 1 point
Ilmoittautumisaika
19.04.2021 - 30.08.2021
Ajoitus
06.09.2021 - 31.01.2022
Laajuus
5 op
Yksikkö
SeAMK Ruoka
Toimipiste
SeAMK Ruoka, Seinäjoki
Opetuskielet
- Englanti
Tutkinto-ohjelma
- Agrologi (AMK)
- Restonomi (AMK), Ravitsemispalvelut
- Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka
Opettaja
- Ilkka Latomäki
- Nina Sillvan
Vastuuhenkilö
Jukka Kauppila
Opiskelijaryhmät
-
MAGRO20Agrologi (AMK)
Tavoitteet
The student knows principles of marketing planning, implementation and measurement. Student understands the special characteristics of marketing in the food chain and is able to position a product or a service in the chain. During the course, students improve their skills in the marketing planning either in primary products, processed food or restaurant services.
Sisältö
- Consumer and business purchasing processes
- The role of the customer segmentation in marketing
- Marketing planning and implementation
- Factors affecting pricing in different parts of the food chain
- Marketing mix in B2B and B2C markets
- Measurement and development of marketing
- Advanced section (2 credits) in which the student chooses the marketing of either in primary products, processed food or restaurant services.
Oppimateriaalit
Bergström, S. & Leppänen, A. 2009 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi. 13 uudistettu painos. Edita. Helsinki. Saatavissa myös e-kirjana.
Kotler, Philip. Marketing Management 2006.
Grönroos, Christian. Palveluiden johtaminen ja markkinoint
Opetusmenetelmät
Luennot, verkko-opinnot, harjoitukset ja tentti. Opintojakson kokonaisuus muodostuu teorialuennoista, yksin tai ryhmässä tapahtuvasta käytäntöön soveltavasta perehtymisestä oppimismateriaaliin sekä harjoitustehtävistä, joiden tekeminen edellyttää alan kirjallisuuden ja kohdeorganisaatioista saatavissa olevan tiedon hyväksikäyttöä. Opiskelijat etsivät ja luovat tietoa itseohjautuvasti ryhmissä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Opiskelijalla on mahdollista opinnollistaa kurssi, jos opiskelija täyttää seuraavat vaatimukset: Opiskelija työskentelee esimiesasemassa
Työnantajalta on mahdollista saada kurssin sisältöön liittyvä kehittämisprojekti
Opiskelija voi suorittaa kurssin tehtävät yritystallissa. Ota yhteys yritystallipäällikköön
Aikaisemman osaamisen tunnistaminen on mahdollista aikaisemmilla korkeakouluopinnoilla
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kokonaistyömäärä 135h
Lähiopetusta (Luennot on mahdollista seurata etänä tai jälkikäteen nauhoitteena)
Verkkoluentoja, itsenäistä työskentelyä ja ryhmätyötä
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student masters the key principles of marketing and know how to apply them to some extent in the food chain of products and services marketing.
Satisfactory completion of the course requires that the student has written and reported all the given tasks successfully and satisfactorily completed a part examination which focuses on the general principles of the marketing
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen. The student is also able to build marketing product- and service packages creatively.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin kohteena on erityisesti opiskelijan soveltava osaaminen, joka osoitetaan suorittamalla hyväksyttävästi teoriaan ja käsitteisiin painottuva verkkotentti sekä laatimalla annetut harjoitustehtävät hyväksyttävällä tavalla.
Esitietovaatimukset
No prerequisites.
Lisätiedot
online-learning 1 point