Väyläopinnot
Toisen asteen väylä, Fysioterapeutti (AMK), Geronomi (AMK), Sairaanhoitaja (AMK), Sosionomi (AMK), Terveydenhoitaja (AMK)
Toisen asteen väylä, Insinööri (AMK), Automaatiotekniikka, Konetekniikka, Tietotekniikka
Toisen asteen väylä, Tradenomi (AMK), Kirjasto- ja tietopalveluala
Toisen asteen väylä, Urheiluakatemia, Tradenomi (AMK), Liiketalous ja Pk-yrittäjyys
Ajoitussuunnitelmat:
Toisen asteen väylä, Agrologi (AMK), Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka, Restonomi (AMK)
Ajoitussuunnitelmat:
Toisen asteen väylä, Kulttuurituottaja (AMK)
Toisen asteen väylä, Tradenomi (AMK), Liiketalous ja Pk-yrittäjyys
Ajoitussuunnitelmat:
Lukioväylä, Sosionomi (AMK)
Lukioväylä, urheiluakatemia, Tradenomi (AMK), Liiketalous
Ajoitussuunnitelmat:
Väyläopetussuunnitelma, Agrologi (AMK)
Väyläopetussuunnitelma, Insinööri (AMK), Konetekniikka
Väyläopetussuunnitelma, Kulttuurituottaja (AMK)
Väyläopetussuunnitelma, Tradenomi (AMK), Liiketalous
Ajoitussuunnitelmat:
Väyläopetusssuunnitelma, Insinööri (AMK), Rakennustekniikka
Väyläopetussuunnitelma, Restonomi (AMK)
Väyläopetussuunnitelma, urheiluakatemia, Tradenomi (AMK), Liiketalous
Ajoitussuunnitelmat:
Väyläopetussuunnitelma, Rakennusmestari (AMK)
Lukioväylä, Insinööri (AMK), AUTE, KONE, RAK, TITE sekä Rakennusmestari (AMK)
Väyläopetussuunnitelma, Insinööri (AMK), Automaatiotekniikka
Väyläopetussuunnitelma, Tradenomi (AMK), Kirjasto- ja tietopalveluala
Väyläopetussuunnitelma, Sosionomi (AMK)
Väyläopetussuunnitelma, Insinööri (AMK), Tietotekniikka
Lukioväylä, Tradenomi (AMK), Kirjasto- ja tietopalveluala
Väyläopetussuunnitelma, Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka
Lukioväylä, Ruoka-ala, AGRO, RESTO, BIELI (AMK)
Lukioväylä, Restonomi (AMK)
Ajoitussuunnitelmat:
Lukioväylä, urheiluakatemia, Tradenomi (AMK), Liiketalous
Ajoitussuunnitelmat:
Väyläopetussuunnitelma, Geronomi (AMK)
Väyläopetussuunnitelma, Insinööri (AMK), Tietotekniikka
Upper Secondary School Pathway, Professional studies in DP in Nursing
Väyläopetussuunnitelma, Insinööri (AMK), Automaatiotekniikka
Väyläopetussuunnitelma, Fysioterapeutti (AMK)
Väyläopetussuunnitelma, Kulttuurituottaja (AMK)
Lukioväylä, Sairaanhoitaja (AMK), Terveydenhoitaja (AMK)
Väyläopetussuunnitelma, Agrologi (AMK)
Ajoitussuunnitelmat:
Väyläopetussuunnitelma, Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka
Väyläopetussuunnitelma, Tradenomi (AMK), Kirjasto- ja tietopalveluala
Väyläopetussuunnitelma, Insinööri (AMK), Konetekniikka
Väyläopetussuunnitelma, Restonomi (AMK)
Ajoitussuunnitelmat:
Väyläopetussuunnitelma, urheiluakatemia, Tradenomi (AMK), Liiketalous
Ajoitussuunnitelmat:
Lukioväylä, Insinööri (AMK), AUTE, KONE, RAK, TITE
Väyläopetussuunnitelma, Tradenomi (AMK), Liiketalous
Ajoitussuunnitelmat:
Väyläopetusssuunnitelma, Insinööri (AMK), Rakennustekniikka
Väyläopetussuunnitelma, Rakennusmestari (AMK)
Väyläopetussuunnitelma, Sairaanhoitaja (AMK) ja Terveydenhoitaja (AMK)
Väyläopetussuunnitelma, Sosionomi (AMK)
Ajoitussuunnitelmat:
Ajoitus
01.10.2024 - 18.12.2024
Laajuus
2 op
Yksikkö
SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Suomi
Tutkinto-ohjelma
- Väyläopinnot
Opettaja
- Johanna Koivula
- Ilpo Kempas
Tavoitteet
Opiskelijalla on hyvä englannin yleiskielen taito. Lisäksi hän pystyy käyttämään myös alakohtaista ja opinnoissa tarvittavaa sanastoa sekä suullisessa että kirjallisessa viestinnässä.
Opiskelija osaa ohjata ja arvioida omaa englannin kielen oppimistaan.
Sisältö
Kielen rakenteita harjoittavia tehtäviä
Liiketalouden sanastoa kartuttavia tekstejä
Oppimateriaalit
Opettajan ilmoittama aineisto
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tiedostaa suomenkielisen kielenkäyttäjän keskeisimmät kielioppihaasteet englanninkielisessä kommunikaatiossa ja kykenee ottamaan ne huomioon omassa tuotoksessaan jossain määrin. Kielioppivirheiden välttäminen ja vähentäminen vaatii kuitenkin erityistä valppautta ja tietoista ponnistelua.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tiedostaa suomenkielisen kielenkäyttäjän keskeisimmät kielioppihaasteet englanninkielisessä kommunikaatiossa ja kykenee useimmiten ottamaan ne huomioon omassa tuotoksessaan. Kielioppivirheiden välttäminen vaatii kuitenkin toisinaan valppautta ja tietoista ponnistelua.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tiedostaa suomenkielisen kielenkäyttäjän keskeisimmät kielioppihaasteet englanninkielisessä kommunikaatiossa ja kykenee ottamaan ne huomioon omassa tuotoksessaan. Kielioppivirheiden välttäminen ei vaadi erityistä valppautta ja tietoista ponnistelua.
Esitietovaatimukset
Edeltäviä opintoja ei tarvita
Lisätiedot
Opintojaksoa ei voi suorittaa näytöllä.
Kontaktiopetuksessa on 80 % läsnäolovaatimus.