Siirry suoraan sisältöön

Marketing and Customer Behaviour Project (5op)

Toteutuksen tunnus: KA33C50-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
10.04.2018 - 28.02.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2019 - 30.04.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
suomi
englanti
Koulutus
Restonomi (ylempi AMK), Ruokaketjun kehittäminen
Opettajat
Tuija Pitkäkoski
Opintojakso
KA33C50

Tavoitteet

Opiskelija laajentaa näkökulmaansa tutustumalla elintarvikkeiden markkinointiin ja ruokakuluttajan käyttäytymiseen kansallisilla ja kansainvälisillä markkinoilla. Opiskelija osaa soveltaa tietojaan ja ymmärrystään oman ammattialansa kansainväliseen projektiin

Sisältö

-Suomalaisen elintarvikeviennin haasteet kansainvälisillä markkinoilla
-Suomalainen ruokakuluttaja versus Eurooppalainen ruokakuluttaja

Oppimateriaalit

Ekström Karin M. (2010), Consumer behavior. A Nordic Perspective. Lund: Student litteratur AB soveltuvin osin

Opetusmenetelmät

Luennointia sekä yksilöllinen projektityö esityksineen

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

135 h, josta yhteisesti (luennot) 32 h ja opiskelijan itsenäistä työtä 103 h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää elintarvikkeiden kansainvälisen markkinoinnin haasteet ja Suomessa kansainväliseen markkinointiin ja vientiin liittyvät keskeiset luonteenpiirteet. Hän osaa hyödyntää tietoja omassa kehittämisprojektissaan.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija hallitsee elintarvikkeiden kansainväliseen markkinointiin ja kuluttajakäyttäytymiseen liittyvät erityispiirteet keskeisimmillä markkina-alueilla hyvin sekä osaa soveltaa tietoja niihin liittyvässä kehittämisprojektissa analysoiden ja perustellen.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija hallitsee elintarvikkeiden kansainvälisen markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen alueen kiitettävästi ja osaa monipuolisesti analysoiden ja valintoja perustellen soveltaa osaamistaan oman alan kehittämisprojektissa. Opiskelija osoittaa kykyä laaja-alaisesti ja luovasti soveltaa oppimaansa oman alan kehittämiseen.

Esitietovaatimukset

Ruokaketjun kehittäminen asiakasnäkökulmasta.

Siirry alkuun