Siirry suoraan sisältöön

Marketing and Customer Behaviour Project (5op)

Opintojakson tunnus: KA33C50

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija laajentaa näkökulmaansa tutustumalla elintarvikkeiden markkinointiin ja ruokakuluttajan käyttäytymiseen kansallisilla ja kansainvälisillä markkinoilla. Opiskelija osaa soveltaa tietojaan ja ymmärrystään oman ammattialansa kansainväliseen projektiin

Sisältö

-Suomalaisen elintarvikeviennin haasteet kansainvälisillä markkinoilla
-Suomalainen ruokakuluttaja versus Eurooppalainen ruokakuluttaja

Esitietovaatimukset

Ruokaketjun kehittäminen asiakasnäkökulmasta.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää elintarvikkeiden kansainvälisen markkinoinnin haasteet ja Suomessa kansainväliseen markkinointiin ja vientiin liittyvät keskeiset luonteenpiirteet. Hän osaa hyödyntää tietoja omassa kehittämisprojektissaan.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija hallitsee elintarvikkeiden kansainväliseen markkinointiin ja kuluttajakäyttäytymiseen liittyvät erityispiirteet keskeisimmillä markkina-alueilla hyvin sekä osaa soveltaa tietoja niihin liittyvässä kehittämisprojektissa analysoiden ja perustellen.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija hallitsee elintarvikkeiden kansainvälisen markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen alueen kiitettävästi ja osaa monipuolisesti analysoiden ja valintoja perustellen soveltaa osaamistaan oman alan kehittämisprojektissa. Opiskelija osoittaa kykyä laaja-alaisesti ja luovasti soveltaa oppimaansa oman alan kehittämiseen.

Oppimateriaalit

-Ekström Karin M. (2010), Consumer behavior. A Nordic Perspective. Lund: Student litteratur AB (soveltuvin osin).
-Artikkelikokoelma ja muu materiaali ilmoitetaan opintojakson alussa.

Siirry alkuun