Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (5op)

Toteutuksen tunnus: 2B00CK10-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
11.11.2024 - 10.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
13.01.2025 - 23.02.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Opettajat
Meeri Karusaari
Ryhmät
VVO
VVO-ryhmä Peppiä varten
Opintojakso
2B00CK10

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa:
- tunnistaa mainonnan keinoja sosiaalisessa mediassa
- analysoida sähköpostimarkkinoinnin tehokkuutta
- laatia markkinointisuunnitelman

Sisältö

- kohderyhmän määrittelyä
- tutustutaan verkkosivujen suunnitteluun ja toteutukseen
- hakukoneopitimointi ja - mainonta
- digitaalisen markkinoinnin välineet: sähköposti, Facebook, Instagram
- markkinointisuunnitelman laadinta

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa luetella mainonnan keinoja sosiaalisessa mediassa. Hän tunnistaa sähköpostimarkkinoinnin keinot. Opiskelija osaa laatia markkinointisuunnitelman opettajan ohjauksessa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa eritellä mainonnan keinoja sosiaalisessa mediassa. Hän osaa analysoida sähköpostimarkkinoinnin tehokkuutta ja pystyy laatimaan markkinointisuunnitelman.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa vertailla mainonnan keinojen tehokkuutta sosiaalisessa mediassa. Hän osaa analysoida digitaalisen markkinoinnin vaikutusta tulokseen. Opiskelija pystyy laatimaan moniulotteisen markkinointisuunnitelman.

Lisätiedot

Soveltuu kulttuurituottajan työpajaopinnoksi. Toteutetaan keskiviikkoiltapäivisin klo 12.15-16.00.

Siirry alkuun