Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: 2B00CK10-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

11.11.2024 - 07.01.2025

Ajoitus

13.01.2025 - 23.02.2025

Laajuus

5 op

Opetuskielet

  • Suomi

Opettaja

  • Meeri Karusaari

Opiskelijaryhmät

  • KUTU21
    Kulttuurituottaja (AMK), päivätoteutus
  • VVO
    VVO-ryhmä Peppiä varten

Tavoitteet

Opiskelija osaa:
- tunnistaa mainonnan keinoja sosiaalisessa mediassa
- analysoida sähköpostimarkkinoinnin tehokkuutta
- laatia markkinointisuunnitelman

Sisältö

- kohderyhmän määrittelyä
- tutustutaan verkkosivujen suunnitteluun ja toteutukseen
- hakukoneopitimointi ja - mainonta
- digitaalisen markkinoinnin välineet: sähköposti, Facebook, Instagram
- markkinointisuunnitelman laadinta

Lisätietoja opiskelijoille

Soveltuu kulttuurituottajan työpajaopinnoksi. Toteutetaan keskiviikkoiltapäivisin klo 12.15-16.00.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa luetella mainonnan keinoja sosiaalisessa mediassa. Hän tunnistaa sähköpostimarkkinoinnin keinot. Opiskelija osaa laatia markkinointisuunnitelman opettajan ohjauksessa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa eritellä mainonnan keinoja sosiaalisessa mediassa. Hän osaa analysoida sähköpostimarkkinoinnin tehokkuutta ja pystyy laatimaan markkinointisuunnitelman.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa vertailla mainonnan keinojen tehokkuutta sosiaalisessa mediassa. Hän osaa analysoida digitaalisen markkinoinnin vaikutusta tulokseen. Opiskelija pystyy laatimaan moniulotteisen markkinointisuunnitelman.