Myynnin projekti (3 op)
Toteutuksen tunnus: LT00CG94-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
13.11.2023 - 08.01.2024
Ajoitus
08.01.2024 - 05.04.2024
Laajuus
3 op
T&K-osuus
2 op
Yksikkö
SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 50
Tutkinto-ohjelma
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettaja
- Kimmo Kulmala
Opiskelijaryhmät
-
LITA22BTradenomi (AMK), Liiketalous
Tavoitteet
Opiskelijalla on valmiudet käytännön myyntiin ja kokemusta CRM-järjestelmän hyödyntämisestä myyntityössä todellisessa työelämän projektissa. Opiskelija osaa arvioida ja kehittää omaa suoriutumista toimeksiantajan asettamiin tavoitteisiin nähden.
Sisältö
Toteutetaan ohjatusti kontaktointi- ja myyntiprojekti toimeksiantajalle. Opiskelija kehittää omia myyntitaitojaan toimeksiantajan tuotteiden, koulutuksen ja palautteen sekä oman reflektoinnin avulla.
Oppimateriaalit
Luennoilla käsiteltävät asiat
Opetusmenetelmät
Luennot ja käytännön myyntiprojekti
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Yritys-case
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Luennot 21h
Ohjattu myynti 6h
Itsenäinen myynti 54h
realization.localizedApproveRejectDescription
Hyväksytty:
Opiskelija on suorittanut kaikki kurssilla annetut tehtävät, pitänyt oppimispäiväkirjaa projektin aikana ja arvioinut omaa kehittymistä annettujen tehtävien ja kurssin muiden sisältöjen pohjalta.
Hylätty:
Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia kurssiin kuuluvia tehtäviä tai opiskelija ei ole raportoinut niitä ohjeiden mukaan.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty:
Opiskelija on suorittanut kaikki kurssilla annetut tehtävät, pitänyt oppimispäiväkirjaa projektin aikana ja arvioinut omaa kehittymistä annettujen tehtävien ja kurssin muiden sisältöjen pohjalta.
Hylätty:
Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia kurssiin kuuluvia tehtäviä tai opiskelija ei ole raportoinut niitä ohjeiden mukaan.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Toimeksiantajan arviointi ja kirjallisen raportin arviointi
Esitietovaatimukset
Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa, Asiakaspalvelu menestystekijänä