Myynnin projekti (3 op)
Toteutuksen tunnus: LT00CG94-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 13.11.2023 - 08.01.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 08.01.2024 - 05.04.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
- Toimipiste
- SeAMK Seinäjoki, Frami
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 50
- Koulutus
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Tavoitteet
Opiskelijalla on valmiudet käytännön myyntiin ja kokemusta CRM-järjestelmän hyödyntämisestä myyntityössä todellisessa työelämän projektissa. Opiskelija osaa arvioida ja kehittää omaa suoriutumista toimeksiantajan asettamiin tavoitteisiin nähden.
Sisältö
Toteutetaan ohjatusti kontaktointi- ja myyntiprojekti toimeksiantajalle. Opiskelija kehittää omia myyntitaitojaan toimeksiantajan tuotteiden, koulutuksen ja palautteen sekä oman reflektoinnin avulla.
Oppimateriaalit
Luennoilla käsiteltävät asiat
Opetusmenetelmät
Luennot ja käytännön myyntiprojekti
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Yritys-case
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Luennot 21h
Ohjattu myynti 6h
Itsenäinen myynti 54h
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty:
Opiskelija on suorittanut kaikki kurssilla annetut tehtävät, pitänyt oppimispäiväkirjaa projektin aikana ja arvioinut omaa kehittymistä annettujen tehtävien ja kurssin muiden sisältöjen pohjalta.
Hylätty:
Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia kurssiin kuuluvia tehtäviä tai opiskelija ei ole raportoinut niitä ohjeiden mukaan.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty:
Opiskelija on suorittanut kaikki kurssilla annetut tehtävät, pitänyt oppimispäiväkirjaa projektin aikana ja arvioinut omaa kehittymistä annettujen tehtävien ja kurssin muiden sisältöjen pohjalta.
Hylätty:
Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia kurssiin kuuluvia tehtäviä tai opiskelija ei ole raportoinut niitä ohjeiden mukaan.
Esitietovaatimukset
Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa, Asiakaspalvelu menestystekijänä