Markkinointi- ja viestintäosaaminenLaajuus (5 op)
Tunnus: XX00BW00
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa:
- kuvata ja arvioida asiakasarvon tuottamisen tapoja huomioiden vuorovaikutuksen merkityksen
- suunnitella markkinointi- ja viestintäkampanjan kohderyhmälähtöisesti huomioiden myös sosiaalisen median kanavat
- kerätä ja hyödyntää käyttäjäpalautetta prosessien ja tarjooman kehittämisessä
Sisältö
Sisältö:
Asiakasarvon ja kohderyhmäajattelun eri muodot ja hyödyntäminen omassa organisaatiossa
Markkinointiviestinnän keinot, sisältäen digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet
Pienimuotoisen markkinointi- tai viestintäkampanjan suunnittelu, toteutus ja/tai arviointi
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty:
Opiskelija hallitsee ja soveltaa peruskäsitteitä. Opiskelija osaa arvioida markkinoinnin ja viestinnän tarvetta omassa organisaatiossa ja valita sopivia viestintämuotoja. Opiskelija pystyy tunnistamaan ja arvioimaan asiakkaiden tarpeita, ja osallistuu markkinointi- ja viestintäkampanjan suunnitteluun ja toteutukseen joko ryhmätyönä tai itsenäisesti.
Hylätty: Opiskelija ei saavuta opintojakson osaamistavoitteita eikä pysty osoittamaan osaamistaan niissä