Siirry suoraan sisältöön

Maataloustuote- ja tarvikekauppaLaajuus (2 op)

Tunnus: KA00BX17

Osaamistavoitteet

Opiskelija perehtyy maatalouskaupan rakenteeseen, keskeisimpiin tuoteryhmiin ja niiden erityispiirteisiin.
Tuntee markkinointi- ja hankintajärjestelmät sekä maatalouskaupan logistiikan.

Sisältö

Maatalouskaupan markkinointi- ja hankintajärjestelmät, logistiikka, työkone- ja puutarhakauppa sekä rehu- ja viljakauppa

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

opiskelija osaa hyväksytysti maatalouskaupan järjestelmät ja eri tuotetyhmien kaupan

Arviointikriteerit, hyvä (3)

: opiskelija osaa hyvin maatalouskaupan markkinointi- ja hankintajärjestelmät sekä eri tuoteryhmien kaupan

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

opiskelija osaa maatalouskaupan markkinointi- ja hankintajärjestelmät kiitettävästi samoin tunteen tarkoin työkone-, rehu- ja viljakaupan

Oppimateriaalit

Luennoilla jaettu materiaali sekä verkkomateria

Ilmoittautumisaika

19.04.2021 - 09.01.2022

Ajoitus

10.01.2022 - 22.04.2022

Laajuus

2 op

Yksikkö

SeAMK Ruoka

Toimipiste

SeAMK Seinäjoki, Frami

Opetuskielet
  • Suomi
Tutkinto-ohjelma
  • Agrologi (AMK)
Opettaja
  • Anu Katila
Vastuuhenkilö

Anu Katila

Opiskelijaryhmät
  • AGRO20B
    Agrologi (AMK)
  • AGRO20A
    Agrologi (AMK)

Tavoitteet

Opiskelija perehtyy maatalouskaupan rakenteeseen, keskeisimpiin tuoteryhmiin ja niiden erityispiirteisiin.
Tuntee markkinointi- ja hankintajärjestelmät sekä maatalouskaupan logistiikan.

Sisältö

Maatalouskaupan markkinointi- ja hankintajärjestelmät, logistiikka, työkone- ja puutarhakauppa sekä rehu- ja viljakauppa

Oppimateriaalit

Luennoitsijoiden jakama materiaali

Opetusmenetelmät

yritysyhteistyökumppaneiden luennot ja oppimispäiväkirja

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Opintojakso rakentuu yritysyhteistyölle maatalouskaupan kanssa

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

54 h

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

opiskelija osaa hyväksytysti maatalouskaupan järjestelmät ja eri tuotetyhmien kaupan

Arviointikriteerit, hyvä (3)

: opiskelija osaa hyvin maatalouskaupan markkinointi- ja hankintajärjestelmät sekä eri tuoteryhmien kaupan

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

opiskelija osaa maatalouskaupan markkinointi- ja hankintajärjestelmät kiitettävästi samoin tunteen tarkoin työkone-, rehu- ja viljakaupan