Maataloustuote- ja tarvikekauppaLaajuus (2 op)
Tunnus: KA00BX17
Osaamistavoitteet
Opiskelija perehtyy maatalouskaupan rakenteeseen, keskeisimpiin tuoteryhmiin ja niiden erityispiirteisiin.
Tuntee markkinointi- ja hankintajärjestelmät sekä maatalouskaupan logistiikan.
Sisältö
Maatalouskaupan markkinointi- ja hankintajärjestelmät, logistiikka, työkone- ja puutarhakauppa sekä rehu- ja viljakauppa
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
opiskelija osaa hyväksytysti maatalouskaupan järjestelmät ja eri tuotetyhmien kaupan
Arviointikriteerit, hyvä (3)
: opiskelija osaa hyvin maatalouskaupan markkinointi- ja hankintajärjestelmät sekä eri tuoteryhmien kaupan
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
opiskelija osaa maatalouskaupan markkinointi- ja hankintajärjestelmät kiitettävästi samoin tunteen tarkoin työkone-, rehu- ja viljakaupan
Oppimateriaalit
Luennoilla jaettu materiaali sekä verkkomateria
Ilmoittautumisaika
19.04.2021 - 09.01.2022
Ajoitus
10.01.2022 - 22.04.2022
Laajuus
2 op
Yksikkö
SeAMK Ruoka
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Suomi
Tutkinto-ohjelma
- Agrologi (AMK)
Opettaja
- Anu Katila
Vastuuhenkilö
Anu Katila
Opiskelijaryhmät
-
AGRO20BAgrologi (AMK)
-
AGRO20AAgrologi (AMK)
Tavoitteet
Opiskelija perehtyy maatalouskaupan rakenteeseen, keskeisimpiin tuoteryhmiin ja niiden erityispiirteisiin.
Tuntee markkinointi- ja hankintajärjestelmät sekä maatalouskaupan logistiikan.
Sisältö
Maatalouskaupan markkinointi- ja hankintajärjestelmät, logistiikka, työkone- ja puutarhakauppa sekä rehu- ja viljakauppa
Oppimateriaalit
Luennoitsijoiden jakama materiaali
Opetusmenetelmät
yritysyhteistyökumppaneiden luennot ja oppimispäiväkirja
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Opintojakso rakentuu yritysyhteistyölle maatalouskaupan kanssa
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
54 h
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
opiskelija osaa hyväksytysti maatalouskaupan järjestelmät ja eri tuotetyhmien kaupan
Arviointikriteerit, hyvä (3)
: opiskelija osaa hyvin maatalouskaupan markkinointi- ja hankintajärjestelmät sekä eri tuoteryhmien kaupan
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
opiskelija osaa maatalouskaupan markkinointi- ja hankintajärjestelmät kiitettävästi samoin tunteen tarkoin työkone-, rehu- ja viljakaupan