Siirry suoraan sisältöön

Vastuullinen markkinointi ja viestintä (3op)

Toteutuksen tunnus: C-02536-LI00AQ88-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.11.2023 - 09.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
09.01.2024 - 30.04.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Korkeakoulu
Centria-ammattikorkeakoulu, Centria eKampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 5
Opintojakso
C-02536-LI00AQ88

Arviointiasteikko

0-5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa: - kuvata, mitä vastuullisuus merkitsee yrityksen markkinointia ja brändiä koskevassa päätöksenteossa, viestinnässä ja sidosryhmäsuhteissa - tunnistaa yhteyden vastuullisuuden ja asiakaskokemuksen välillä - osaa analysoida yrityksen liiketoimintaympäristön trendejä vastuullisuuden näkökulmasta - ymmärtää miten vastuullista brändiä luodaan - osaa huomioida vastuullisuuden markkinoinnin tavoitteissa ja suunnittelussa - osaa huomioida kuluttajansuojan vaatimukset markkinoinnissa

Sisältö

Asiakasymmärrys (vastuullisuus kuluttajan ja asiakkaan roolissa, vastuullinen kuluttaminen ja ostaminen). Vastuullisen asiakasarvon ja asiakaskokemuksen luominen. Vastuullisuus brändityössä ja vastuullisen brändin kehittämisessä. Vastuullisuus markkinoinnin eri osa-alueita ja niiden toteuttamista koskevassa päätöksenteossa. Läpinäkyvyys tuotantoketjussa ja hukan vähentäminen Kuluttajasuojan vaatimukset markkinoinnissa

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin perusteiden tietämys.

Siirry alkuun