Skip to main content

Responsible marketing and communication (3cr)

Code: C-02536-LI00AQ88-3002

General information


Enrollment
15.11.2023 - 09.01.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
09.01.2024 - 30.04.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 cr
Institution
Centria University of Applied Sciences, Centria eKampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 5

Evaluation scale

0-5

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa: - kuvata, mitä vastuullisuus merkitsee yrityksen markkinointia ja brändiä koskevassa päätöksenteossa, viestinnässä ja sidosryhmäsuhteissa - tunnistaa yhteyden vastuullisuuden ja asiakaskokemuksen välillä - osaa analysoida yrityksen liiketoimintaympäristön trendejä vastuullisuuden näkökulmasta - ymmärtää miten vastuullista brändiä luodaan - osaa huomioida vastuullisuuden markkinoinnin tavoitteissa ja suunnittelussa - osaa huomioida kuluttajansuojan vaatimukset markkinoinnissa

Content

Asiakasymmärrys (vastuullisuus kuluttajan ja asiakkaan roolissa, vastuullinen kuluttaminen ja ostaminen). Vastuullisen asiakasarvon ja asiakaskokemuksen luominen. Vastuullisuus brändityössä ja vastuullisen brändin kehittämisessä. Vastuullisuus markkinoinnin eri osa-alueita ja niiden toteuttamista koskevassa päätöksenteossa. Läpinäkyvyys tuotantoketjussa ja hukan vähentäminen Kuluttajasuojan vaatimukset markkinoinnissa

Qualifications

Markkinoinnin perusteiden tietämys.

Go back to top of page