Skip to main content

Responsible marketing and communication (3cr)

Course unit code: C-02536-LI00AQ88

General information


Credits
3 cr
Institution
Centria University of Applied Sciences

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa: - kuvata, mitä vastuullisuus merkitsee yrityksen markkinointia ja brändiä koskevassa päätöksenteossa, viestinnässä ja sidosryhmäsuhteissa - tunnistaa yhteyden vastuullisuuden ja asiakaskokemuksen välillä - osaa analysoida yrityksen liiketoimintaympäristön trendejä vastuullisuuden näkökulmasta - ymmärtää miten vastuullista brändiä luodaan - osaa huomioida vastuullisuuden markkinoinnin tavoitteissa ja suunnittelussa - osaa huomioida kuluttajansuojan vaatimukset markkinoinnissa

Content

Asiakasymmärrys (vastuullisuus kuluttajan ja asiakkaan roolissa, vastuullinen kuluttaminen ja ostaminen). Vastuullisen asiakasarvon ja asiakaskokemuksen luominen. Vastuullisuus brändityössä ja vastuullisen brändin kehittämisessä. Vastuullisuus markkinoinnin eri osa-alueita ja niiden toteuttamista koskevassa päätöksenteossa. Läpinäkyvyys tuotantoketjussa ja hukan vähentäminen Kuluttajasuojan vaatimukset markkinoinnissa

Qualifications

Markkinoinnin perusteiden tietämys.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson osaamistavoitteet tyydyttävästi.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson osaamistavoitteet hyvin.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson osaamistavoitteet erittäin hyvin.

Go back to top of page