Social Media in Business and Marketing Communication (3op)
Toteutuksen tunnus: KD06BNMA681-1
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 31.08.2015 - 11.09.2015
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 14.09.2015 - 20.12.2015
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Paikat
- 1 - 0
- Koulutus
- Bachelor of Business Administration, International Business
- Opettajat
- Päivö Laine
- Marjo Arola
- Saija Råtts
- Opintojakso
- KD06BNMA681
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Students will be able to recognize the opportunities of social media in business and marketing communication. Students will be competent in producing texts in social media and using social media as a channel of business communication and marketing.
Sisältö
-- social media
- social media channels and different ways to use them
- using social media in business communication and marketing
Oppimateriaalit
Material provided by the lecturer.
Opetusmenetelmät
Lectures and web based learning
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei harjoittelua.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Total work load 81 h:
Lectures about 15 h
Web based learning about 35 h
Literature and materials about 30 h
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
1: Opiskelija osallistuu keskusteluryhmän keskusteluihin ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin. Opiskelija osaa tuoda esiin sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä ja markkinoinnissa mutta perehtyneisyys taustamateriaaleihin on vielä heikkoa tai satunnaista. Opiskelija tuo heikosti esiin kykynsä hyödyntää sosiaalista mediaa ja sen eri kanavien mahdollisuuksia yritysviestinnässä ja markkinoinnissa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
3: Opiskelija osallistuu aktiivisesti keskusteluryhmän keskusteluihin ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin tuoden esiin myös kykynsä tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä ja markkinoinnissa sekä perehtyneisyyden taustamateriaaleihin. Opiskelija tuo esiin kykynsä hyödyntää sosiaalista mediaa ja sen eri kanavien mahdollisuuksia yritysviestinnässä ja markkinoinnissa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
5: Opiskelija osallistuu erittäin aktiivisesti keskusteluryhmän keskusteluihin ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin tuoden esiin myös kykynsä tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä ja markkinoinnissa sekä perehtyneisyyden taustamateriaaleihin. Opiskelija tuo erinomaisesti esiin kykynsä hyödyntää monipuolisesti sosiaalista mediaa ja sen eri kanavien mahdollisuuksia yritysviestinnässä ja markkinoinnissa.
Esitietovaatimukset
Ei edeltäviä opintoja.