Siirry suoraan sisältöön

Social Media in Business and Marketing Communication (3op)

Toteutuksen tunnus: KD06BNMA681-1

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
31.08.2015 - 11.09.2015
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
14.09.2015 - 20.12.2015
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Paikat
1 - 0
Koulutus
Bachelor of Business Administration, International Business
Opettajat
Päivö Laine
Marjo Arola
Saija Råtts
Opintojakso
KD06BNMA681

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Students will be able to recognize the opportunities of social media in business and marketing communication. Students will be competent in producing texts in social media and using social media as a channel of business communication and marketing.

Sisältö

-- social media
- social media channels and different ways to use them
- using social media in business communication and marketing

Oppimateriaalit

Material provided by the lecturer.

Opetusmenetelmät

Lectures and web based learning

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Ei harjoittelua.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Total work load 81 h:
Lectures about 15 h
Web based learning about 35 h
Literature and materials about 30 h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

1: Opiskelija osallistuu keskusteluryhmän keskusteluihin ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin. Opiskelija osaa tuoda esiin sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä ja markkinoinnissa mutta perehtyneisyys taustamateriaaleihin on vielä heikkoa tai satunnaista. Opiskelija tuo heikosti esiin kykynsä hyödyntää sosiaalista mediaa ja sen eri kanavien mahdollisuuksia yritysviestinnässä ja markkinoinnissa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

3: Opiskelija osallistuu aktiivisesti keskusteluryhmän keskusteluihin ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin tuoden esiin myös kykynsä tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä ja markkinoinnissa sekä perehtyneisyyden taustamateriaaleihin. Opiskelija tuo esiin kykynsä hyödyntää sosiaalista mediaa ja sen eri kanavien mahdollisuuksia yritysviestinnässä ja markkinoinnissa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

5: Opiskelija osallistuu erittäin aktiivisesti keskusteluryhmän keskusteluihin ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin tuoden esiin myös kykynsä tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä ja markkinoinnissa sekä perehtyneisyyden taustamateriaaleihin. Opiskelija tuo erinomaisesti esiin kykynsä hyödyntää monipuolisesti sosiaalista mediaa ja sen eri kanavien mahdollisuuksia yritysviestinnässä ja markkinoinnissa.

Esitietovaatimukset

Ei edeltäviä opintoja.

Siirry alkuun