Marketing and Customer Behaviour Project (5op)
Toteutuksen tunnus: KA33C50-1
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 09.12.2016 - 11.03.2017
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Opetuskielet
- suomi
- englanti
- Opettajat
- Tuija Pitkäkoski
- Opintojakso
- KA33C50
Tavoitteet
Opiskelija laajentaa näkökulmaansa tutustumalla elintarvikkeiden markkinointiin ja ruokakuluttajan käyttäytymiseen kansallisilla ja kansainvälisillä markkinoilla. Opiskelija osaa soveltaa tietojaan ja ymmärrystään oman ammattialansa kansainväliseen projektiin
                    
Sisältö
-Suomalaisen elintarvikeviennin haasteet kansainvälisillä markkinoilla 
-Suomalainen ruokakuluttaja versus Eurooppalainen ruokakuluttaja
                    
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää elintarvikkeiden kansainvälisen markkinoinnin haasteet ja Suomessa kansainväliseen markkinointiin ja vientiin liittyvät keskeiset luonteenpiirteet.  Hän osaa hyödyntää tietoja omassa kehittämisprojektissaan.
                    
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija hallitsee elintarvikkeiden kansainväliseen markkinointiin ja kuluttajakäyttäytymiseen liittyvät erityispiirteet keskeisimmillä markkina-alueilla hyvin sekä osaa soveltaa tietoja niihin liittyvässä kehittämisprojektissa analysoiden ja perustellen.
                    
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija hallitsee elintarvikkeiden kansainvälisen markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen alueen kiitettävästi ja osaa monipuolisesti analysoiden ja valintoja perustellen soveltaa osaamistaan oman alan kehittämisprojektissa. Opiskelija osoittaa kykyä laaja-alaisesti ja luovasti soveltaa oppimaansa oman alan kehittämiseen.
                    
Esitietovaatimukset
Ruokaketjun kehittäminen asiakasnäkökulmasta.
                    
