Siirry suoraan sisältöön

Marketing and Customer Behaviour Project (5op)

Toteutuksen tunnus: KA33C50-1

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
09.12.2016 - 11.03.2017
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
suomi
englanti
Opettajat
Tuija Pitkäkoski
Opintojakso
KA33C50

Tavoitteet

Opiskelija laajentaa näkökulmaansa tutustumalla elintarvikkeiden markkinointiin ja ruokakuluttajan käyttäytymiseen kansallisilla ja kansainvälisillä markkinoilla. Opiskelija osaa soveltaa tietojaan ja ymmärrystään oman ammattialansa kansainväliseen projektiin

Sisältö

-Suomalaisen elintarvikeviennin haasteet kansainvälisillä markkinoilla
-Suomalainen ruokakuluttaja versus Eurooppalainen ruokakuluttaja

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää elintarvikkeiden kansainvälisen markkinoinnin haasteet ja Suomessa kansainväliseen markkinointiin ja vientiin liittyvät keskeiset luonteenpiirteet. Hän osaa hyödyntää tietoja omassa kehittämisprojektissaan.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija hallitsee elintarvikkeiden kansainväliseen markkinointiin ja kuluttajakäyttäytymiseen liittyvät erityispiirteet keskeisimmillä markkina-alueilla hyvin sekä osaa soveltaa tietoja niihin liittyvässä kehittämisprojektissa analysoiden ja perustellen.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija hallitsee elintarvikkeiden kansainvälisen markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen alueen kiitettävästi ja osaa monipuolisesti analysoiden ja valintoja perustellen soveltaa osaamistaan oman alan kehittämisprojektissa. Opiskelija osoittaa kykyä laaja-alaisesti ja luovasti soveltaa oppimaansa oman alan kehittämiseen.

Esitietovaatimukset

Ruokaketjun kehittäminen asiakasnäkökulmasta.

Siirry alkuun