Siirry suoraan sisältöön

Urheilijan brändin rakentaminen (2 op)

Toteutuksen tunnus: LT00CW64-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

17.04.2023 - 07.01.2024

Ajoitus

08.01.2024 - 25.02.2024

Laajuus

2 op

Virtuaaliosuus (op)

2 op

Toimipiste

SeAMK Seinäjoki, Frami

Opetuskielet

  • Suomi

Tutkinto-ohjelma

  • Tradenomi (AMK), Liiketalous

Opettaja

  • Saija Råtts

Opiskelijaryhmät

  • URJOH23S
    Urheilujohtaminen
  • VVO
    VVO-ryhmä Peppiä varten

Tavoitteet

Opiskelija osaa tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa, ja miten niitä voidaan hyödyntää henkilöbrändin rakentamisessa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.

Sisältö

- Henkilöbrändin rakentaminen
- Sosiaalinen media
- Vaikuttajamarkkinointi

Oppimateriaalit

Tolvanen, V., Laine, T. & Kurvinen, J. (2017). Henkilöbrändi: Asiantuntijasta vaikuttajaksi. Alma Talent.

Opetusmenetelmät

Verkko-opetus, suoritettavissa täysin itsenäisesti Moodlessa

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Työmäärä yhteensä noin 54 h
Verkkokurssi
Luentomateriaaleihin perehtyminen noin 15 tuntia
Itsenäinen opiskelu ja materiaalin hankinta sekä tehtävät noin 35 tuntia

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakson suorittaminen vaatii tehtävien tekemistä aikataulun mukaisesti.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot erinomaisesti ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja sekä osaa käyttää niitä urheilijan brändin rakentamisessa. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Tehtävät ja niiden suorittaminen aikataulun mukaisesti

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa urheilijan henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa urheilijan henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa urheilijan henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa urheilijan henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot erinomaisesti ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa urheilijan henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa urheilijan henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja sekä osaa käyttää niitä urheilijan brändin rakentamisessa. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.

Lisätiedot

Opiskelija ja opinto-ohjaaja käyvät läpi muut suositeltavat opinnot HOPS-keskusteluissa.