Vaikuttajaviestintä ja -markkinointi (2 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DB99-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
21.11.2022 - 31.12.2022
Ajoitus
11.01.2023 - 12.03.2023
Laajuus
2 op
Virtuaaliosuus (op)
2 op
Toimipiste
SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri, Seinäjoki
Opetuskielet
- Suomi
Tutkinto-ohjelma
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettaja
- Saija Råtts
Opiskelijaryhmät
-
VVOVVO-ryhmä Peppiä varten
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin käsitteet ja tunnistaa niiden käyttötavat osana organisaation markkinointia ja viestintää. Opiskelija osaa analysoida vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin erilaisia muotoja ja niiden tuomia hyötyjä organisaatiolle ja vaikuttajalle. Opiskelija osaa suunnitella vaikuttajayhteistyön sisältöjä.
Sisältö
Vaikuttajaviestinnän ja markkinoinnin käsitteet
Vaikuttajayhteistyön muodot, strategia ja mittaaminen
Kontaktointi
Opetusmenetelmät
Verkkototeutus
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojakson keskusteluihin. Opiskelija hallitsee vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin pääkäsitteet, mutta niiden yhdistäminen erilaisiin käyttötapoihin on vielä puutteellista. Opiskelija osaa nimetä vaikuttajaviestinnän ja –markkinoinnin muotoja, mutta ei osaa vielä selvittää niiden hyötyjä. Opiskelija tunnistaa vaikuttajayhteistyön eri muodot.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja osallistunut aktiivisesti opintojakson keskusteluihin. Opiskelija hallitsee vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin käsitteet, ja osaa yhdistää niitä erilaisiin käyttötapoihin. Opiskelija osaa nimetä vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin muotoja, sekä niiden tuomia hyötyjä organisaatiolle ja vaikuttajalle. Opiskelija osaa suunnitella vaikuttajayhteistyön sisältöjä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon keskusteluihin. Opiskelija hallitsee vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin käsitteet, ja osaa yhdistää niitä erilaisiin käyttötapoihin. Opiskelija osaa nimetä vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin muotoja, sekä niiden tuomia hyötyjä organisaatiolle ja vaikuttajalle. Opiskelija osaa suunnitella vaikuttajayhteistyön sisältöjä monipuolisesti.