Siirry suoraan sisältöön

Vaikuttajaviestintä ja -markkinointi (2 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DB99-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

21.11.2022 - 31.12.2022

Ajoitus

11.01.2023 - 12.03.2023

Laajuus

2 op

Virtuaaliosuus (op)

2 op

Toimipiste

SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri, Seinäjoki

Opetuskielet

  • Suomi

Tutkinto-ohjelma

  • Tradenomi (AMK), Liiketalous

Opettaja

  • Saija Råtts

Opiskelijaryhmät

  • VVO
    VVO-ryhmä Peppiä varten

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin käsitteet ja tunnistaa niiden käyttötavat osana organisaation markkinointia ja viestintää. Opiskelija osaa analysoida vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin erilaisia muotoja ja niiden tuomia hyötyjä organisaatiolle ja vaikuttajalle. Opiskelija osaa suunnitella vaikuttajayhteistyön sisältöjä.

Sisältö

Vaikuttajaviestinnän ja markkinoinnin käsitteet
Vaikuttajayhteistyön muodot, strategia ja mittaaminen
Kontaktointi

Opetusmenetelmät

Verkkototeutus

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojakson keskusteluihin. Opiskelija hallitsee vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin pääkäsitteet, mutta niiden yhdistäminen erilaisiin käyttötapoihin on vielä puutteellista. Opiskelija osaa nimetä vaikuttajaviestinnän ja –markkinoinnin muotoja, mutta ei osaa vielä selvittää niiden hyötyjä. Opiskelija tunnistaa vaikuttajayhteistyön eri muodot.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja osallistunut aktiivisesti opintojakson keskusteluihin. Opiskelija hallitsee vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin käsitteet, ja osaa yhdistää niitä erilaisiin käyttötapoihin. Opiskelija osaa nimetä vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin muotoja, sekä niiden tuomia hyötyjä organisaatiolle ja vaikuttajalle. Opiskelija osaa suunnitella vaikuttajayhteistyön sisältöjä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon keskusteluihin. Opiskelija hallitsee vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin käsitteet, ja osaa yhdistää niitä erilaisiin käyttötapoihin. Opiskelija osaa nimetä vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin muotoja, sekä niiden tuomia hyötyjä organisaatiolle ja vaikuttajalle. Opiskelija osaa suunnitella vaikuttajayhteistyön sisältöjä monipuolisesti.