Siirry suoraan sisältöön

Vaikuttajaviestintä ja -markkinointi (2op)

Toteutuksen tunnus: LT00DB99-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
21.11.2022 - 31.12.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
11.01.2023 - 12.03.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Etäopetus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 5
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Saija Råtts
Ryhmät
VVO
VVO-ryhmä Peppiä varten
Opintojakso
LT00DB99

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin käsitteet ja tunnistaa niiden käyttötavat osana organisaation markkinointia ja viestintää. Opiskelija osaa analysoida vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin erilaisia muotoja ja niiden tuomia hyötyjä organisaatiolle ja vaikuttajalle. Opiskelija osaa suunnitella vaikuttajayhteistyön sisältöjä.

Sisältö

Vaikuttajaviestinnän ja markkinoinnin käsitteet
Vaikuttajayhteistyön muodot, strategia ja mittaaminen
Kontaktointi

Opetusmenetelmät

Verkkototeutus

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojakson keskusteluihin. Opiskelija hallitsee vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin pääkäsitteet, mutta niiden yhdistäminen erilaisiin käyttötapoihin on vielä puutteellista. Opiskelija osaa nimetä vaikuttajaviestinnän ja –markkinoinnin muotoja, mutta ei osaa vielä selvittää niiden hyötyjä. Opiskelija tunnistaa vaikuttajayhteistyön eri muodot.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja osallistunut aktiivisesti opintojakson keskusteluihin. Opiskelija hallitsee vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin käsitteet, ja osaa yhdistää niitä erilaisiin käyttötapoihin. Opiskelija osaa nimetä vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin muotoja, sekä niiden tuomia hyötyjä organisaatiolle ja vaikuttajalle. Opiskelija osaa suunnitella vaikuttajayhteistyön sisältöjä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon keskusteluihin. Opiskelija hallitsee vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin käsitteet, ja osaa yhdistää niitä erilaisiin käyttötapoihin. Opiskelija osaa nimetä vaikuttajaviestinnän ja -markkinoinnin muotoja, sekä niiden tuomia hyötyjä organisaatiolle ja vaikuttajalle. Opiskelija osaa suunnitella vaikuttajayhteistyön sisältöjä monipuolisesti.

Siirry alkuun