Siirry suoraan sisältöön

Marketing Research (3op)

Toteutuksen tunnus: IB00CX78-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
16.04.2022 - 07.09.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
14.11.2022 - 18.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
SeAMK International Business
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Bachelor of Business Administration, International Business
Opettajat
Harrison Okuogume
Opintojakso
IB00CX78

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

The student is capable of planning a marketing research project to support decision making in an international marketing environment.

Sisältö

- Marketing research planning process: research purpose and objective, research approach, research tactics, data collection, analysis, and reporting
- Creation of research design for a case company, including questionnaire

Oppimateriaalit

Provided by the teacher.

Opetusmenetelmät

Lectures, group work.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

No exam.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 x 27 = 81h.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

The student has carried out work and participated as instructed. Students are able to carry out market analyses in an international company.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

The student has carried out work well and participated actively. Students are able to carry out market analyses and effectively use them in an international company's marketing decision-making.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

The student has carried out work to an excellent standard and participated actively and constructively. Students are able to carry out market analyses and effectively use them in an international company's marketing decision-making.

Esitietovaatimukset

Basics of Marketing

Siirry alkuun