Luovien alojen markkinointi (3op)
Toteutuksen tunnus: KMPLAM-1
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
 - 01.11.2015 - 01.05.2016
 - Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
 
- Ajoitus
 - 01.01.2016 - 31.05.2016
 - Toteutus on päättynyt.
 
- Opintopistemäärä
 - 3 op
 
- Lähiosuus
 - 0 op
 
- Virtuaaliosuus
 - 3 op
 
- Toteutustapa
 - Etäopetus
 
- Koulutus
 - Kulttuurituottaja (AMK)
 
- Opettajat
 - Satu Lautamäki
 - Merja Juppo
 
- Opintojakso
 - KMPLAM
 
Arviointiasteikko
1-5
                    
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa oman markkinointitilanteensa erityispiirteet ja analysoida omaa markkinointitilannettaan
- analysoida toimialansa kuluttajien käytöstä ja segmentoida asiakkaita alallaan
- osaa tehdä kilpailija-analyysin alallaan
- tuntee alansa markkinoinnin tyypillisimpiä kilpailukeinoja ja osaa soveltaa niitä käytäntöön. 
- osaa tehdä oman alansa markkinointisuunnitelman
                    
Sisältö
- Oman ammattialan erilaisiin markkinoinnin caseihin tutustuminen, keskustelu ja ratkaisujen etsiminen.
- Oman luovan ammattialan markkinointisuunnitelma
                    
Oppimateriaalit
Case-materiaali ilmoitetaan opintojakson alkaessa
                    
Opetusmenetelmät
- Case-opetus, itsenäinen työskentely
                    
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
opiskelijan työmäärä 78 h
                    
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
- 5: Opiskelija hallitsee luovien alojen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet erinomaisesti. Hän osaa perustella, kriittisesti arvioida ja soveltaa oppimaansa ja löytää uusia ratkaisuja.
- 3: Opiskelija hallitsee luovien alojen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet hyvin. Hän osaa perustella ja soveltaa oppimaansa.
- 1: Opiskelija luovien alojen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet. Hän soveltaa oppimaansa mekaanisesti.
                    
Esitietovaatimukset
Edeltävät opinnot Markkinoinnin perusteet