Siirry suoraan sisältöön

Luovien alojen markkinointi (3op)

Toteutuksen tunnus: KMPLAM-1

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.11.2015 - 01.05.2016
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2016 - 31.05.2016
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Koulutus
Kulttuurituottaja (AMK)
Opettajat
Satu Lautamäki
Merja Juppo
Opintojakso
KMPLAM

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- tunnistaa oman markkinointitilanteensa erityispiirteet ja analysoida omaa markkinointitilannettaan
- analysoida toimialansa kuluttajien käytöstä ja segmentoida asiakkaita alallaan
- osaa tehdä kilpailija-analyysin alallaan
- tuntee alansa markkinoinnin tyypillisimpiä kilpailukeinoja ja osaa soveltaa niitä käytäntöön.
- osaa tehdä oman alansa markkinointisuunnitelman

Sisältö

- Oman ammattialan erilaisiin markkinoinnin caseihin tutustuminen, keskustelu ja ratkaisujen etsiminen.
- Oman luovan ammattialan markkinointisuunnitelma

Oppimateriaalit

Case-materiaali ilmoitetaan opintojakson alkaessa

Opetusmenetelmät

- Case-opetus, itsenäinen työskentely

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

opiskelijan työmäärä 78 h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

- 5: Opiskelija hallitsee luovien alojen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet erinomaisesti. Hän osaa perustella, kriittisesti arvioida ja soveltaa oppimaansa ja löytää uusia ratkaisuja.
- 3: Opiskelija hallitsee luovien alojen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet hyvin. Hän osaa perustella ja soveltaa oppimaansa.
- 1: Opiskelija luovien alojen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet. Hän soveltaa oppimaansa mekaanisesti.

Esitietovaatimukset

Edeltävät opinnot Markkinoinnin perusteet

Siirry alkuun