Luovien alojen markkinointi (3op)
Toteutuksen tunnus: KMPLAM-1
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.11.2015 - 01.05.2016
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2016 - 31.05.2016
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Koulutus
- Kulttuurituottaja (AMK)
- Opettajat
- Satu Lautamäki
- Merja Juppo
- Opintojakso
- KMPLAM
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa oman markkinointitilanteensa erityispiirteet ja analysoida omaa markkinointitilannettaan
- analysoida toimialansa kuluttajien käytöstä ja segmentoida asiakkaita alallaan
- osaa tehdä kilpailija-analyysin alallaan
- tuntee alansa markkinoinnin tyypillisimpiä kilpailukeinoja ja osaa soveltaa niitä käytäntöön.
- osaa tehdä oman alansa markkinointisuunnitelman
Sisältö
- Oman ammattialan erilaisiin markkinoinnin caseihin tutustuminen, keskustelu ja ratkaisujen etsiminen.
- Oman luovan ammattialan markkinointisuunnitelma
Oppimateriaalit
Case-materiaali ilmoitetaan opintojakson alkaessa
Opetusmenetelmät
- Case-opetus, itsenäinen työskentely
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
opiskelijan työmäärä 78 h
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
- 5: Opiskelija hallitsee luovien alojen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet erinomaisesti. Hän osaa perustella, kriittisesti arvioida ja soveltaa oppimaansa ja löytää uusia ratkaisuja.
- 3: Opiskelija hallitsee luovien alojen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet hyvin. Hän osaa perustella ja soveltaa oppimaansa.
- 1: Opiskelija luovien alojen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet. Hän soveltaa oppimaansa mekaanisesti.
Esitietovaatimukset
Edeltävät opinnot Markkinoinnin perusteet