Urheilijan brändin rakentaminen (2 op)
Toteutuksen tunnus: LT00CW64-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.05.2021 - 15.12.2021
Ajoitus
20.01.2022 - 20.03.2022
Laajuus
2 op
Virtuaaliosuus (op)
2 op
Yksikkö
Seinäjoen Ammattikorkeakoulu Oy
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Suomi
Tutkinto-ohjelma
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
- Vapaasti valittavat opinnot
Opettaja
- Saija Råtts
Opiskelijaryhmät
-
MLITA21Tradenomi (AMK), Liiketalous, monimuotototeutus, Seinäjoki
-
MLITA19Tradenomi (AMK), Liiketalous, monimuotototeutus, Seinäjoki
-
LVURHEILU22Lukioväylä, urheiluakatemia, Tradenomi (AMK), Liiketalous
-
LVURHEILU21Lukioväylä, urheiluakatemia, Tradenomi (AMK), Liiketalous
-
MLITA18Tradenomi (AMK), Liiketalous, monimuotototeutus, Seinäjoki
-
VVOVVO-ryhmä Peppiä varten
-
MLITA20Tradenomi (AMK), Liiketalous, monimuotototeutus, Seinäjoki
Tavoitteet
Opiskelija osaa tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa, ja miten niitä voidaan hyödyntää henkilöbrändin rakentamisessa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.
Sisältö
- Henkilöbrändin rakentaminen
- Sosiaalinen media
- Vaikuttajamarkkinointi
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Työmäärä yhteensä noin 54 h
Verkkokurssi
Luentomateriaaleihin perehtyminen noin 15 tuntia
Itsenäinen opiskelu ja materiaaleihin perehtyminen noin 20 tuntia
Yksilö- ja ryhmätehtävien laatiminen noin 20 tuntia
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot erinomaisesti ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja sekä osaa käyttää niitä urheilijan brändin rakentamisessa. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Ykilö-, pari- tai ryhmätehtävät
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot erinomaisesti ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja sekä osaa käyttää niitä urheilijan brändin rakentamisessa. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.
Lisätiedot
Opiskelija ja opinto-ohjaaja käyvät läpi muut suositeltavat opinnot HOPS-keskusteluissa.