Siirry suoraan sisältöön

Internet-markkinointi (3op)

Toteutuksen tunnus: LT00CF80-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.10.2020 - 31.01.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
11.01.2021 - 12.02.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Raija Kangassalo
Meija Lohiniva
Opintojakso
LT00CF80

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Tavoitteet

Opiskelijat osaavat kuvata tärkeimmät Internet-markkinoinnin muodot. Opiskelijat osaavat markkinoida ja mainostaa liiketoimintaa käyttäen erilaisia Internetin markkinoinnin kanavia ja työkaluja, esim. hakukoneoptimointi, eri sosiaaliset mediat, sisältömarkkinointi, sähköposti ja display-mainonta

Sisältö

- käsitteet ja määritelmät
- Internet-markkinoinnin strategia
- Verkkosivustot
- Web-analytiikan perusteet
- Hakukoneoptimointi
- Display-markkinointi
- Sosiaalinen media markkinoinnissa
- Video-markkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Mobiilimarkkinointi

Oppimateriaalit

Opettajan materiaali
Internet-materiaali (mm. Google Digital Garage)

Opetusmenetelmät

Lähiopetus, verkko-opetus, itsenäiset oppimistehtävät, harjoitustyö

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Vieraileva luennoitsija Internet-markkinointia tekevästä yrityksestä

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

81 h

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty suoritus: Opiskelija osaa määritellä ja kuvata Internet-markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa Internet-markkinointia käyttämällä yleisimpiä Internet-markkinoinnin työkaluja. Opiskelija osaa huomioida ja arvioida markkinoinnin tuloksia.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty suoritus: Opiskelija osaa määritellä ja kuvata Internet-markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa Internet-markkinointia käyttämällä yleisimpiä Internet-markkinoinnin työkaluja. Opiskelija osaa huomioida ja arvioida markkinoinnin tuloksia.

Esitietovaatimukset

Tieto- ja viestintätekniikka

Siirry alkuun