Siirry suoraan sisältöön

Myyntityö (3op)

Toteutuksen tunnus: LT00BE37-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.10.2019 - 10.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
16.01.2020 - 15.02.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Kim Leppänen
Opintojakso
LT00BE37

Tavoitteet

Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Opiskelija hallitsee myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä.

Sisältö

- Myyntityön perusteet
- Myyntityön rooli markkinointiviestinnässä
- Myyntiprosessin vaiheet
- Hyvän myyjän ominaisuudet ja käytännöt

Oppimateriaalit

Luennoitsijan ilmoittama materiaali.
Soveltuvin osin esim. Hänti, Kairisto-Mertanen ja Kock 2016: Oivaltava myyntityö. Asiakkaana organisaatio. Edita
Ojanen 2013: Reseptejä asiakassuhteisiin, Asiakasta ei jätetä. Talentum.
Vierula 2014: Suuri integraatiokirja: markkinointi, myynti ja viestintä. Talentum.

Opetusmenetelmät

Luennot, harjoitukset ja ryhmätyöt.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

81h, josta 10h lähiopetusta ja 71h opiskelijan itsenäistä opiskelua

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee hyvin myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee erinomaisesti myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä.

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin perusteet

Lisätiedot

Arviointiasteikko 1-5

Siirry alkuun