Siirry suoraan sisältöön

Brändin johtaminenLaajuus (3 op)

Tunnus: LT00DC23

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa selittää brändin rakentamisen merkityksen yrityksen kilpailuedun saavuttamisessa ja yrityksen markkina-aseman löytämisessä. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella, rakentaa, kehittää ja johtaa brändejä. Opiskelija tunnistaa ja osaa soveltaa brändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa toimia innovatiivisesti ja luovasti brändin rakentamiseen ja kehittämiseen liittyvissä tehtävissä.

Sisältö

- Brändin määrittely
- Brändin persoonallisuus, ydinlupaus ja arvot
- Brändien merkitys kuluttajille ja yrityksille
- Brändin rakentaminen
- Henkilöbrändi
- Tarinankerronta
- Brändin elinkaaren hallinta
- Brändin suorituskyvyn mittaus

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa selittää brändin rakentamisen merkityksen yrityksen kilpailuedun saavuttamisessa ja yrityksen markkina-aseman löytämisessä. Opiskelija tunnistaa pääpiirteittäin brändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa selittää brändin rakentamisen merkityksen yrityksen kilpailuedun saavuttamisessa ja yrityksen markkina-aseman löytämisessä. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella ja rakentaa brändejä. Opiskelija tunnistaa ja osaa soveltaa brändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa toimia brändin rakentamiseen ja kehittämiseen liittyvissä tehtävissä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot perusteellisesti ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osaa selittää brändin rakentamisen merkityksen yrityksen kilpailuedun saavuttamisessa ja yrityksen markkina-aseman löytämisessä. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella, rakentaa, kehittää ja johtaa brändejä. Opiskelija tunnistaa ja osaa soveltaa brändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa toimia innovatiivisesti ja luovasti brändin rakentamiseen ja kehittämiseen liittyvissä tehtävissä.