Siirry suoraan sisältöön

MarkkinointiviestintäLaajuus (6 op)

Opintojakson tunnus: LT00DB54

Opintojakson perustiedot


Laajuus
6 op
Opetuskieli
suomi
Vastuuhenkilö
Osmo Mäkiniemi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa määritellä markkinointiviestinnän eri osa-alueet ja tunnistaa markkinointiviestinnän merkityksen yrityksen liiketoiminnassa. Opiskelija osaa suunnitella ja arvioida tavoitteellista markkinointiviestintää sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Opiskelija osaa laatia markkinointiviestinnän suunnitelman. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella ja kehittää yrityksen markkinointiviestinnän toimenpiteitä yrityksen strategisten tavoitteiden mukaisesti.

Sisältö

- Markkinointiviestinnän digitaaliset ja perinteiset keinot
- Markkinointiviestinnän suunnittelu, toteuttaminen ja arviointi
- Markkinointiviestinnän tavoitteet ja mittarit

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija osaa määritellä markkinointiviestinnän eri osa-alueet ja selittää markkinointiviestinnän merkityksen. Hän osaa perustasolla suunnitella ja toteuttaa markkinointiviestintää tavoitteellisesti ja integroidusti.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa määritellä markkinointiviestinnän eri osa-alueet ja selittää markkinointiviestinnän merkityksen. Hän osaa suunnitella, arvioida ja toteuttaa markkinointiviestintää tavoitteellisesti ja integroidusti.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osaa määritellä markkinointiviestinnän eri osa-alueet ja selittää markkinointiviestinnän merkityksen. Hän osaa konkreettisesti suunnitella sekä monipuolisesti arvioida ja toteuttaa markkinointiviestintää tavoitteellisesti ja integroidusti.

Siirry alkuun