Siirry suoraan sisältöön

Messuprojekti (5op)

Toteutuksen tunnus: KI15CPROJMP-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
10.12.2016 - 26.02.2017
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
09.01.2017 - 12.03.2017
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Koulutus
Restonomi (AMK), Ravitsemispalvelut
Opettajat
Paula Juurakko
Opintojakso
KI15CPROJMP

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää messu- ja näyttelytoiminnan toimintaperiaatteet ja ymmärtää tapahtuman monipuoliset mahdollisuudet markkinointiviestinnän keinona. Opiskelija osaa käytännössä toteuttaa messujen kolmivaiheisen kokonaisuuden: suunnittelun, toteutuksen ja seurannan. Opiskelija osaa laatia messuja varten viestintäsuunnitelman sekä toteuttaa sen. Opiskelija ymmärtää, miten messuosasto on suunniteltava ja toteutettava visuaalisesti ja toiminnallisesti, että se täyttäisi yrityksen markkinoinnin asettamat tavoitteet ja olisi myös kannattava sijoitus.

Sisältö

? messuosallistumisen suunnittelu
? messuosallistumisen toteutus
? messuosallistumisen markkinoinnillinen sadonkorjuu

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa toteuttaa laaditun markkinointiviestintästrategiaan perustuvan messuprojektin joka tunnistaa myyntiä edistäviä, visuaalisia sekä toiminnallisesti ja taloudellisesti onnistuneen messuprojektin pääpiirteitä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja seurata laatimansa markkinointiviestintästrategian mukailevan messuprojektin joka edistää myyntiä, on visuaalisesti toimiva ja pysyy budjetissa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa, seurata ja arvioida laatimansa markkinointiviestintästrategian mukaisen messuprojektin joka on pitkällä aikavälillä myyntiä edistävä, visuaalinen sekä toiminnallisesti ja taloudellisesti onnistunut.

Esitietovaatimukset

Edeltäviä opintoja ei tarvita.

Siirry alkuun