Object-oriented Programming (4 op)
Toteutuksen tunnus: AE00CM79-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
17.04.2023 - 31.10.2023
Ajoitus
23.10.2023 - 17.12.2023
Laajuus
4 op
Yksikkö
SeAMK Automaatio- ja tietotekniikka
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Englanti
Tutkinto-ohjelma
- Bachelor of Engineering, Automation Engineering
Opettaja
- Raine Kauppinen
Opiskelijaryhmät
-
AE21Bachelor of Engineering, Automation Engineering
Tavoitteet
Students will learn how to apply object-oriented paradigms and how to develop object-oriented PLC and PC software
Sisältö
Class, object, encapsulation, inheritance, polymorphism, programming language syntax and object-oriented programming in automation applications
Oppimateriaalit
Lecture material, lecture demonstrations
Opetusmenetelmät
Luennot ja harjoitukset
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Luennot 35h, harjoitukset ja tehtävät 73h, yhteensä 108h
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Satisfactory (1-2): The student knows basics
The student recognizes the concepts and theory of object-oriented programming. The student is able to design, document and implement simple object-oriented structures.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Good (3-4): The student masters well principles of object oriented paradigms in PLC and PC programming.
The student masters the concepts and theory of object-oriented programming. The student is able to design, document and implement demanding classroom structures. The student knows the object-oriented programming language and is able to use it to implement programs that implement practical needs.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Excellent (5): The student can utilize learned skills in demanding projects,
The student knows the concepts and theory of object-oriented programming. The student is able to design, document and implement demanding classroom structures. The student has a comprehensive knowledge of object-oriented programming language and is able to implement programs that implement practical needs in a versatile way with the help of object-oriented programming.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Tentti ja/tai harjoitustyöt
Esitietovaatimukset
Basics of Programming 1