Siirry suoraan sisältöön

Myyntityö ja myynnin johtaminen (4op)

Toteutuksen tunnus: LT00CW50-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
13.11.2023 - 01.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
08.01.2024 - 07.04.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
4 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
4 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Miia Koski
Ryhmät
MLITA22
Tradenomi (AMK), Liiketalous, monimuotototeutus, SeinäjokI
Opintojakso
LT00CW50

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee myyntityön perusteet. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä. Opiskelija osaa analysoida ja suunnitella myyntityötä ja sen johtamista.

Sisältö

- Myyntityön perusteet, myyntityön rooli markkinointiviestinnässä
- Myyntiprosessin vaiheet
- Hyvän myyjän ominaisuudet ja käytännöt
- Myynnin johtamisen osa-alueet
- Social selling

Oppimateriaalit

Luennoitsijan ilmoittama materiaali.

Opetusmenetelmät

Verkkokurssi

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät perusteellisesti ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee erinomaisesti myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä. Opiskelija osaa suunnitella myyntityön johtamista.

Siirry alkuun