Myyntityö ja myynnin johtaminen (4op)
Toteutuksen tunnus: LT00CW50-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 13.11.2023 - 01.01.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 08.01.2024 - 07.04.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 4 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
- Toimipiste
- SeAMK Seinäjoki, Frami
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
- Opettajat
- Miia Koski
- Ryhmät
-
MLITA22Tradenomi (AMK), Liiketalous, monimuotototeutus, SeinäjokI
- Opintojakso
- LT00CW50
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee myyntityön perusteet. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä. Opiskelija osaa analysoida ja suunnitella myyntityötä ja sen johtamista.
Sisältö
- Myyntityön perusteet, myyntityön rooli markkinointiviestinnässä
- Myyntiprosessin vaiheet
- Hyvän myyjän ominaisuudet ja käytännöt
- Myynnin johtamisen osa-alueet
- Social selling
Oppimateriaalit
Luennoitsijan ilmoittama materiaali.
Opetusmenetelmät
Verkkokurssi
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät perusteellisesti ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee erinomaisesti myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä. Opiskelija osaa suunnitella myyntityön johtamista.