Palvelujen johtaminen ja markkinointi (3 op)
Toteutuksen tunnus: LTVAMA503-3010
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
13.11.2023 - 31.01.2024
Ajoitus
19.02.2024 - 12.05.2024
Laajuus
3 op
Yksikkö
SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Suomi
Tutkinto-ohjelma
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettaja
- Miia Koski
Opiskelijaryhmät
-
LITA21BTradenomi (AMK), Liiketalous
Tavoitteet
Opiskelija osaa kuvata palvelukilpailun peruslogiikan. Opiskelja tunnistaa palveluliiketoiminnalle ominaiset piirteet ja osaa analysoida niitä teoreettisesti ja käytäntöön soveltaen. Opiskelija osaa analysoida ja perustella laatuajattelun roolia palvelujen johtamisessa ja markkinoinnissa.
Sisältö
-Palvelukilpailu
-Palvelun laatu
-Palvelujohtaminen ja palvelukulttuuri
-Asiantuntijapalvelut
Oppimateriaalit
Grönroos, C. 2009. Palvelujen johtaminen ja markkinointi. WSOYpro, Helsinki.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija osoittaa tyydyttävää osaamista palvelujen johtamisen ja markkinoinnin osalta sekä teoreettisella että käytännön tasolla.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osoittaa hyvää osaamista palvelujen johtamisen ja markkinoinnin osalta sekä teoreettisella että käytännön tasolla.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista palvelujen johtamisen ja markkinoinnin osalta sekä teoreettisella että käytännön tasolla.
Esitietovaatimukset
Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa.