Internet-markkinointi (3 op)
Toteutuksen tunnus: LT00CF80-3008
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
14.11.2022 - 03.03.2023
Ajoitus
13.03.2023 - 31.05.2023
Laajuus
3 op
Virtuaaliosuus (op)
3 op
Yksikkö
SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Suomi
Tutkinto-ohjelma
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettaja
- Katri Juppi
Opiskelijaryhmät
-
MLITA20Tradenomi (AMK), Liiketalous, monimuotototeutus, Seinäjoki
Tavoitteet
Opiskelijat osaavat kuvata tärkeimmät Internet-markkinoinnin muodot. Opiskelijat osaavat markkinoida ja mainostaa liiketoimintaa käyttäen erilaisia Internetin markkinoinnin kanavia ja työkaluja, esim. hakukoneoptimointi, eri sosiaaliset mediat, sisältömarkkinointi, sähköposti ja display-mainonta
Sisältö
- käsitteet ja määritelmät
- Internet-markkinoinnin strategia
- Verkkosivustot
- Web-analytiikan perusteet
- Hakukoneoptimointi
- Display-markkinointi
- Sosiaalinen media markkinoinnissa
- Video-markkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Mobiilimarkkinointi
Aika ja paikka
Opettajan tarjoama materiaali
Internet-materiaali (mm. Google Digital Garage)
Opetusmenetelmät
Verkko-opetus, itsenäiset oppimistehtävät
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op = 81 h opiskelua
realization.localizedApproveRejectDescription
Hyväksytty suoritus: Opiskelija osaa määritellä ja kuvata Internet-markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa Internet-markkinointia käyttämällä yleisimpiä Internet- markkinoinnin työkaluja. Opiskelija osaa huomioida ja arvioida markkinoinnin tuloksia.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty suoritus: Opiskelija osaa määritellä ja kuvata Internet-markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa Internet-markkinointia käyttämällä yleisimpiä Internet-markkinoinnin työkaluja. Opiskelija osaa huomioida ja arvioida markkinoinnin tuloksia.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Oppimistehtävien hyväksytty suoritus.
Esitietovaatimukset
Tieto- ja viestintätekniikka