Siirry suoraan sisältöön

Asiakaspalvelu (2op)

Toteutuksen tunnus: KMAAP-2

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.12.2015 - 25.04.2016
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2016 - 26.04.2016
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Koulutus
Kulttuurituottaja (AMK)
Opettajat
Merja Juppo
Opintojakso
KMAAP

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- tunnistaa erilaisia asiakastilanteita ja analysoida asiakkaan käyttäytymistä
- kuvata palvelutapahtuman vaiheita ja tunnistaa palvelun laadun osatekijöitä
- asennoitua asiakaspalveluun sekä sisäisessä että ulkoisessa asiakaspalvelussa

Sisältö

- palvelu, palvelun laatu, palvelukuilut
- palvelutapahtuma
- asiakkaan kohtaaminen, erilaisten asiakkaiden käsittely
- service recovery- tilanteet, muut erikoistilanteet
- asiakaspalvelijana toimiminen

Oppimateriaalit

Case-materiaali ilmoitetaan opintojakson alkaessa

Opetusmenetelmät

Luennot, harjoitukset

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

opiskelijan työmäärä 54 h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

1: Opiskelija osaa tunnistaa erilaisia asiakastilanteita ja analysoida asiakkaan käyttäytymistä. Hän osaa kuvata palvelutapahtuman vaiheita ja tunnistaa palvelun laadun osatekijöitä. Opiskelijan asennoituminen asiakaspalveluun on tyydyttävää.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

3: Opiskelija osaa hyvin tunnistaa erilaisia asiakastilanteita ja analysoida asiakkaan käyttäytymistä. Hän osaa perustellen kuvata palvelutapahtuman vaiheita ja tunnistaa palvelun laadun osatekijöitä. Opiskelijan asennoituminen asiakaspalveluun on hyvää.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

5: Opiskelija osaa erinomaisesti tunnistaa erilaisia asiakastilanteita ja analysoida asiakkaan käyttäytymistä. Hän osaa perustellen kuvata palvelutapahtuman vaiheita ja tunnistaa kaikki palvelun laadun osatekijät. Opiskelijan asennoituminen asiakaspalveluun on erinomaista.

Esitietovaatimukset

Ei tarvita

Siirry alkuun