Sosiaalinen media yritysviestinnässä (3op)
Toteutuksen tunnus: LTVVO108-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.05.2020 - 23.08.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 24.08.2020 - 18.10.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 25
- Koulutus
- Vapaasti valittavat opinnot
Arviointiasteikko
1-5
                    
Tavoitteet
Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä. Opiskelija osaa itsenäisesti tuottaa yritysviestinnän näkökulmasta sosiaaliseen mediaan soveltuvaa tekstiä ja hyödyntää sosiaalista mediaa yritysviestinnän viestintäkanavana.
                    
Sisältö
- Sosiaalinen media 
- Erilaiset sosiaalisen median kanavat ja niiden käyttötavat yritysviestinnässä
- Sosiaalisen median hyödyntäminen yritysviestinnässä
                    
Oppimateriaalit
Kortesuo, K. 2018. Sano se someksi. (1+2=3). Helsinki: Kauppakamari. 
Luennoitsijan ilmoittama materiaali.
                    
Opetusmenetelmät
Verkko-opiskelu
                    
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei harjoittelua
                    
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Työmäärä yhteensä noin 80 h: 
Verkkotehtäviä noin 35 h 
Muut tehtävät noin 20 h 
Materiaaleihin itsenäistä perehtymistä noin 25 h
                    
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osallistuu keskusteluryhmän keskusteluihin ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin. Opiskelija osaa tuoda esiin sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä mutta perehtyneisyys taustamateriaaleihin on vielä heikkoa tai satunnaista.  Opiskelija tuo heikosti esiin kykynsä hyödyntää sosiaalista mediaa ja sen eri kanavien mahdollisuuksia yritysviestinnässä.
                    
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osallistuu aktiivisesti keskusteluryhmän keskusteluihin ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin tuoden esiin myös kykynsä tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä sekä perehtyneisyyden taustamateriaaleihin. Opiskelija tuo esiin kykynsä hyödyntää sosiaalista mediaa ja sen eri kanavien mahdollisuuksia yritysviestinnässä.
                    
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osallistuu erittäin aktiivisesti keskusteluryhmän keskusteluihin ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin tuoden esiin myös kykynsä tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä sekä perehtyneisyyden taustamateriaaleihin. Opiskelija tuo erinomaisesti esiin kykynsä hyödyntää monipuolisesti sosiaalista mediaa ja sen eri kanavien mahdollisuuksia yritysviestinnässä.
                    
Esitietovaatimukset
Edeltäviä opintoja ei tarvita.
                    
Lisätiedot
Opintojakso on virtuaalinen. Ryhmäkoko max. 25.
                    
