Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalinen media yritysviestinnässä (3op)

Toteutuksen tunnus: LTVVO108-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.05.2020 - 23.08.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
24.08.2020 - 18.10.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 25
Koulutus
Vapaasti valittavat opinnot
Opettajat
Saija Råtts
Ryhmät
VVO
VVO-ryhmä Peppiä varten
Opintojakso
LTVVO108

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä. Opiskelija osaa itsenäisesti tuottaa yritysviestinnän näkökulmasta sosiaaliseen mediaan soveltuvaa tekstiä ja hyödyntää sosiaalista mediaa yritysviestinnän viestintäkanavana.

Sisältö

- Sosiaalinen media
- Erilaiset sosiaalisen median kanavat ja niiden käyttötavat yritysviestinnässä
- Sosiaalisen median hyödyntäminen yritysviestinnässä

Oppimateriaalit

Kortesuo, K. 2018. Sano se someksi. (1+2=3). Helsinki: Kauppakamari.
Luennoitsijan ilmoittama materiaali.

Opetusmenetelmät

Verkko-opiskelu

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Ei harjoittelua

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Työmäärä yhteensä noin 80 h:
Verkkotehtäviä noin 35 h
Muut tehtävät noin 20 h
Materiaaleihin itsenäistä perehtymistä noin 25 h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osallistuu keskusteluryhmän keskusteluihin ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin. Opiskelija osaa tuoda esiin sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä mutta perehtyneisyys taustamateriaaleihin on vielä heikkoa tai satunnaista. Opiskelija tuo heikosti esiin kykynsä hyödyntää sosiaalista mediaa ja sen eri kanavien mahdollisuuksia yritysviestinnässä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osallistuu aktiivisesti keskusteluryhmän keskusteluihin ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin tuoden esiin myös kykynsä tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä sekä perehtyneisyyden taustamateriaaleihin. Opiskelija tuo esiin kykynsä hyödyntää sosiaalista mediaa ja sen eri kanavien mahdollisuuksia yritysviestinnässä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osallistuu erittäin aktiivisesti keskusteluryhmän keskusteluihin ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin tuoden esiin myös kykynsä tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä sekä perehtyneisyyden taustamateriaaleihin. Opiskelija tuo erinomaisesti esiin kykynsä hyödyntää monipuolisesti sosiaalista mediaa ja sen eri kanavien mahdollisuuksia yritysviestinnässä.

Esitietovaatimukset

Edeltäviä opintoja ei tarvita.

Lisätiedot

Opintojakso on virtuaalinen. Ryhmäkoko max. 25.

Siirry alkuun