Siirry suoraan sisältöön

Suunnitelmallinen markkinointi (5op)

Toteutuksen tunnus: 2B00BP27-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.10.2019 - 20.03.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
16.03.2020 - 30.04.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
1 op
Virtuaaliosuus
4 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Kulttuurituottaja (AMK)
Opettajat
Miia Koski
Opintojakso
2B00BP27

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- suunnitelmallisen markkinoinnin strategisen ja operatiivisen prosessin, peruskäsitteet ja kilpailukeinot
- analysoida markkinoinnin ajankohtaisia teemoja

Sisältö

- Nykyaikainen markkinointiajattelu
- Sisäinen ja ulkoinen markkinointi
- Markkinoinnin toimintaympäristöjen analysointi
- Segmentointi
- Asemointi
- Markkinointistrategiat, tavoitteet ja mittarit
- Markkinoinnin kilpailukeinot
- Markkinoinnin ajankohtaiset teemat: some-markkinointi

Oppimateriaalit

Bergström & Leppänen. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Otavan Kirjapaino Oy. Keuruu 2019
Opintojakson alkaessa ilmoitetaan muut oppimateriaali

Opetusmenetelmät

Teoria luento-opetus ja case harjoitus
Verkko-opetus ja Moodle tentti
Itsenäiset verkko-opinnot

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 h, josta
Kontaktiopetus 10h
Verkkoopetus 9h
Itsenäinen verkko-opiskelu 116 t

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija hallitsee suunnitelmallisen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot ja taidot. Hän osaa soveltaa tyydyttävästi markkinoinnin perusteita käytännön tilanteisiin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa analysoida suunnitelmallisen markkinointiin liittyviä tietoja ja taitoja. Hän tunnistaa markkinoinnin eri osa-alueiden yhteydet toisiinsa. Hän osaa soveltaa markkinoinnin perusteita käytännön tilanteisiin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osaa analysoida suunnitelmallisen markkinointiin liittyviä tietoja ja taitoja. Hän osaa analysoida markkinoinnin eri osa-alueiden yhteyksiä toisiinsa. Hän osaa soveltaa erinomaisesti markkinoinnin perusteita käytännön tilanteisiin.

Lisätiedot

Kurssi on kaksikielinen, jos opintojaksolle tulee vaihto-opiskelijoita

Siirry alkuun