Siirry suoraan sisältöön

Customer Relationship Management (3op)

Toteutuksen tunnus: KD19BMIN001-4

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.09.2015 - 15.12.2015
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
04.01.2016 - 29.05.2016
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Koulutus
Bachelor of Business Administration, International Business
Opettajat
Ville-Pekka Mäkeläinen
Opintojakso
KD19BMIN001

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

The student masters the tools for relationship management in marketing environment and understands the theoretical framework behind the tools. They have basic understanding of the tools utilized in the management of relationships and basic command of management tools applied in this field.

Sisältö

- introduction of a chosen CRM system
- relationship marketing theories

Oppimateriaalit

Will be announced at the beginning of the course.

Opetusmenetelmät

Lectures and practice

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

The course does not include work placement.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

The total student workload is ca. 80 hours.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

The student has a basic understanding of CRM tools and their application.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

The student has a basic understanding of CRM tools and their application and is familiar with the theoretical framework of the use of CRM.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

The student has an understanding of CRM tools and their application and knows the theoretical framework of the use of CRM and a good idea of CRM in marketing.

Siirry alkuun