Digitaalinen markkinointiLaajuus (5 op)
Tunnus: 2B00CK10
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa:
- tunnistaa mainonnan keinoja sosiaalisessa mediassa
- analysoida sähköpostimarkkinoinnin tehokkuutta
- laatia markkinointisuunnitelman
Sisältö
- kohderyhmän määrittelyä
- tutustutaan verkkosivujen suunnitteluun ja toteutukseen
- hakukoneopitimointi ja - mainonta
- digitaalisen markkinoinnin välineet: sähköposti, Facebook, Instagram
- markkinointisuunnitelman laadinta
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa luetella mainonnan keinoja sosiaalisessa mediassa. Hän tunnistaa sähköpostimarkkinoinnin keinot. Opiskelija osaa laatia markkinointisuunnitelman opettajan ohjauksessa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa eritellä mainonnan keinoja sosiaalisessa mediassa. Hän osaa analysoida sähköpostimarkkinoinnin tehokkuutta ja pystyy laatimaan markkinointisuunnitelman.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa vertailla mainonnan keinojen tehokkuutta sosiaalisessa mediassa. Hän osaa analysoida digitaalisen markkinoinnin vaikutusta tulokseen. Opiskelija pystyy laatimaan moniulotteisen markkinointisuunnitelman.
Ilmoittautumisaika
11.11.2024 - 07.01.2025
Ajoitus
13.01.2025 - 23.02.2025
Laajuus
5 op
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Meeri Karusaari
Opiskelijaryhmät
-
KUTU21Kulttuurituottaja (AMK), päivätoteutus
-
VVOVVO-ryhmä Peppiä varten
Tavoitteet
Opiskelija osaa:
- tunnistaa mainonnan keinoja sosiaalisessa mediassa
- analysoida sähköpostimarkkinoinnin tehokkuutta
- laatia markkinointisuunnitelman
Sisältö
- kohderyhmän määrittelyä
- tutustutaan verkkosivujen suunnitteluun ja toteutukseen
- hakukoneopitimointi ja - mainonta
- digitaalisen markkinoinnin välineet: sähköposti, Facebook, Instagram
- markkinointisuunnitelman laadinta
Lisätietoja opiskelijoille
Soveltuu kulttuurituottajan työpajaopinnoksi. Toteutetaan keskiviikkoiltapäivisin klo 12.15-16.00.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa luetella mainonnan keinoja sosiaalisessa mediassa. Hän tunnistaa sähköpostimarkkinoinnin keinot. Opiskelija osaa laatia markkinointisuunnitelman opettajan ohjauksessa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa eritellä mainonnan keinoja sosiaalisessa mediassa. Hän osaa analysoida sähköpostimarkkinoinnin tehokkuutta ja pystyy laatimaan markkinointisuunnitelman.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa vertailla mainonnan keinojen tehokkuutta sosiaalisessa mediassa. Hän osaa analysoida digitaalisen markkinoinnin vaikutusta tulokseen. Opiskelija pystyy laatimaan moniulotteisen markkinointisuunnitelman.