Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä asiakas- ja palveluohjaus (5op)

Opintojakson tunnus: BZ00CI59

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Erikoistuja

1. Osaa ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuotoisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä
2. Osaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaiset työtavat, niiden vahvistamisen ja edelleen kehittämisen asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa
3. Osaa viestiä palveluista asiakkaalle ja yhteistyökumppaneille
4. Osaa viestiä omasta ammatillisesta osaamisestaan ja asiakas- ja palveluohjauksesta eri viestimissä ja medioissa

Sisältö

- Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä kehitys
- Digitalisaatio ja teknologian uudet mahdollisuudet ammatillisessa viestinnässä

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

hyväksytty/täydennettävä/hylätty

Hyväksytty

Opiskelija hallitsee ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuotoisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä. Hän osaa soveltaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaisia työtapoja, vahvistaa ja kehittää niitä asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa. Opiskelja osaa viestiä palveluista asiakas- ja palveluohjauksesta asiakkaalle sekä omasta ammatillisesta asiakas- ja palveluohjausosaamisesta yhteistyökumppaneille eri viestimissä ja medioissa.

Täydennettävä/hylätty

Yllä mainitut tavoitteet eivät toteudu.

Toteutustavat

Asiantuntijaluentoja (tulevaisuuden ennakointi, ekososiaalinen työ, kestävä kehitys, viestintä, uudet viestintäkanavat)

Siirry alkuun