Siirry suoraan sisältöön

Palvelujen johtaminenLaajuus (4 op)

Tunnus: CA00DX42

Osaamistavoitteet

Opiskelija hallitsee palvelu- ja oppimisympäristön tuotanto- ja palveluprosessin. Hän osaa suunnitella, organisoida ja johtaa palvelukonseptin mukaisia ruoka- ja asiakaspalveluja.
Opiskelija toimii vastuullisesti, yrittäjämäisesti ja asiakaslähtöisesti sekä kykenee luovaan ongelmanratkaisuun ja työtapojen kehittämiseen. Hän kykenee työn johtamisen yhteydessä toimimaan alansa ammattieettisten periaatteiden mukaisesti sekä huomioimaan erilaiset toimijat työskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida ja analysoida sekä omaa että muiden opiskelijoiden toimintaa.

Esitietovaatimukset

Asiakkaan kohtaaminen ja kokemuksellisuus tai Asiakkaan kohtaaminen ja Elämykselliset ruokapalvelut / Matkailu- ja elämyspalvelut
Ruokapalvelujen tuottaminen
Harjoittelu

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa ohjatusti suunnitella, organisoida ja johtaa palvelukonseptin mukaisia ruoka- ja asiakaspalveluja.
Opiskelija tietää sekä oman että muiden opiskelijoiden toiminnan merkityksen eri palvelu- ja oppimisympäristöissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa suunnitella ja johtaa palvelukonseptin mukaisia ruoka- ja asiakaspalveluja. Opiskelija organisoi työtä ja ratkaisee ongelmia paineesta huolimatta.
Opiskelija osaa antaa palautetta ja arvioida sekä omaa että muiden opiskelijoiden toimintaa palvelu- ja oppimisympäristöissä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa suunnitella ja soveltaa palvelukonseptin mukaisia ruoka- ja asiakaspalveluja operatiivisessa johtamisessa.
Opiskelija organisoi työtä selkeästi ja johdonmukaisesti, sekä ratkaisee ongelmia paineesta huolimatta.
Opiskelija osaa laaja-alaisesti arvioida, antaa palautetta ja analysoida sekä omaa että muiden opiskelijoiden toimintaa eri palvelu- ja oppimisympäristöissä.