MarkkinointiviestintäLaajuus (6 op)
Opintojakson tunnus: LT00CK78
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 6 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa määritellä markkinointiviestinnän eri osa-alueet ja tunnistaa markkinointiviestinnän merkityksen yrityksen liiketoiminnassa. Opiskelija osaa suunnitella ja arvioida tavoitteellista markkinointiviestintää sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Opiskelija osaa laatia markkinointiviestinnän suunnitelman. Opiskelija osaa analysoida, suunnitella ja kehittää yrityksen markkinointiviestinnän toimenpiteitä yrityksen strategisten tavoitteiden mukaisesti.
Sisältö
- Markkinointiviestinnän keinot
- Markkinointiviestinnän toteuttaminen ja arviointi
- Markkinointi sosiaalisessa mediassa ja mobiilimarkkinointi
- Markkinoinnin tavoitteet ja mittarit
- Toimeksiannon laatiminen mainostoimistolle
Esitietovaatimukset
Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija osaa määritellä markkinointiviestinnän eri osa-alueet ja selittää markkinointiviestinnän merkityksen. Hän osaa perustasolla suunnitella ja toteuttaa markkinointiviestintää tavoitteellisesti ja integroidusti.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa määritellä markkinointiviestinnän eri osa-alueet ja selittää markkinointiviestinnän merkityksen. Hän osaa suunnitella, arvioida ja toteuttaa markkinointiviestintää tavoitteellisesti ja integroidusti.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osaa määritellä markkinointiviestinnän eri osa-alueet ja selittää markkinointiviestinnän merkityksen. Hän osaa kiitettävästi suunnitella, arvioida ja toteuttaa markkinointiviestintää tavoitteellisesti ja integroidusti.