Siirry suoraan sisältöön

Kaupan myynti ja digitaalisuus (5op)

Opintojakson tunnus: 5B00DY04

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Kaupan myynti ja digitaalisuus -opintojakson tavoitteena on ymmärtää liikeideaa kaupan menestystekijöiden perustana, sekä kaupan digitaalisuuden ja asiakaskokemuksen merkityksen.
Opintojaksossa esimerkkinä toimii K-ryhmä, mutta opintojakso tarjoaa paljon tietoa kaupan alasta myös yleisesti.

Sisältö

1 Kauppakohtainen liikeidea
2 Erilaiset asiakkaat
3 Tuotevalikoimat ja palvelut
4 Myynnin johtaminen
5 Markkinointi

Esitietovaatimukset

Tutkinto-ohjelman yhteiset perusopinnot.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tehtävät ja tentit suoritettuna hyväksytysti Kauppa ja yrittäjyysopintojen K-kauppiasliiton antamien kriteereiden mukaan.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Tehtävät ja tentit suoritettuina monipuolisesti Kauppa ja yrittäjyysopintojen K-kauppiasliiton antamien kriteerien mukaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Tehtävät ja tentit suoritettuina perusteellisesti Kauppa ja yrittäjyysopintojen K-kauppiasliiton antamien kriteerien mukaan.

Oppimateriaalit

Oppimateriaali saatavana verkkomateriaalina alustan kautta.

Siirry alkuun