Kaupan myynti ja digitaalisuus (5op)
Opintojakson tunnus: 5B00DY04
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Kaupan myynti ja digitaalisuus -opintojakson tavoitteena on ymmärtää liikeideaa kaupan menestystekijöiden perustana, sekä kaupan digitaalisuuden ja asiakaskokemuksen merkityksen.
Opintojaksossa esimerkkinä toimii K-ryhmä, mutta opintojakso tarjoaa paljon tietoa kaupan alasta myös yleisesti.
Sisältö
1 Kauppakohtainen liikeidea
2 Erilaiset asiakkaat
3 Tuotevalikoimat ja palvelut
4 Myynnin johtaminen
5 Markkinointi
Esitietovaatimukset
Tutkinto-ohjelman yhteiset perusopinnot.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tehtävät ja tentit suoritettuna hyväksytysti Kauppa ja yrittäjyysopintojen K-kauppiasliiton antamien kriteereiden mukaan.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Tehtävät ja tentit suoritettuina monipuolisesti Kauppa ja yrittäjyysopintojen K-kauppiasliiton antamien kriteerien mukaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Tehtävät ja tentit suoritettuina perusteellisesti Kauppa ja yrittäjyysopintojen K-kauppiasliiton antamien kriteerien mukaan.
Oppimateriaalit
Oppimateriaali saatavana verkkomateriaalina alustan kautta.