Siirry suoraan sisältöön

Urheilijan brändin rakentaminenLaajuus (2 op)

Tunnus: LT00DR75

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa tunnistaa urheilijan brändin rakentamisen erityispiirteet. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa, ja miten niitä voidaan hyödyntää urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.

Sisältö

- Urheilijan henkilöbrändin rakentaminen
- Sosiaalinen media ja vaikuttajamarkkinointi urheilijan brändin rakentamisen tukena
- Itsetuntemuksen kehittäminen osana urheilijan brändin hallintaa

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja sekä osaa analysoida niitä urheilijan brändin rakentamisessa. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa monipuolisesti analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.

Lisätiedot

Opiskelija ja opinto-ohjaaja käyvät läpi muut suositeltavat opinnot HOPS-keskusteluissa.

Ilmoittautumisaika

22.04.2024 - 15.12.2024

Ajoitus

02.01.2025 - 02.03.2025

Laajuus

2 op

Virtuaaliosuus (op)

2 op

Toimipiste

SeAMK Seinäjoki, Frami

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

10 - 40

Tutkinto-ohjelma
  • Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettaja
  • Saija Råtts
Opiskelijaryhmät
  • URLI24
    Urheiluliiketoiminta
  • VVO
    VVO-ryhmä Peppiä varten

Tavoitteet

Opiskelija osaa tunnistaa urheilijan brändin rakentamisen erityispiirteet. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa, ja miten niitä voidaan hyödyntää urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.

Sisältö

- Urheilijan henkilöbrändin rakentaminen
- Sosiaalinen media ja vaikuttajamarkkinointi urheilijan brändin rakentamisen tukena
- Itsetuntemuksen kehittäminen osana urheilijan brändin hallintaa

Oppimateriaalit

Kortesuo, K. (2020). Tee itsestäsi brändi 2. Katleena Kortesuo Oy

Opetusmenetelmät

verkkokurssi, suoritettavissa täysin itsenäisesti Moodlessa

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakson luonteen vuoksi suorittaminen on mahdollista vain, jos vaaditut tehtävät suoritetaan niille annetuissa aikarajoissa.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja sekä osaa analysoida niitä urheilijan brändin rakentamisessa. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa monipuolisesti analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Yksilötehtävät ja niiden suorittaminen aikataulun mukaisesti

Lisätiedot

Opiskelija ja opinto-ohjaaja käyvät läpi muut suositeltavat opinnot HOPS-keskusteluissa.