Siirry suoraan sisältöön

Urheilijan brändin rakentaminen (2op)

Toteutuksen tunnus: LT00DR75-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
22.04.2025 - 14.12.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ajoitus
07.01.2026 - 22.02.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Etäopetus
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 40
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Saija Råtts
Ajoitusryhmät
Avoin AMK (Ei koske tutkinto-opiskelijaa) (Koko: 20 . Avoin AMK : 20.)
Ryhmät
URLI25
Urheiluliiketoiminta
VVO
VVO-ryhmä Peppiä varten
Pienryhmät
Avoin AMK (Ei koske tutkinto-opiskelijaa)
Opintojakso
LT00DR75

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa tunnistaa urheilijan brändin rakentamisen erityispiirteet. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa, ja miten niitä voidaan hyödyntää urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.

Sisältö

- Urheilijan henkilöbrändin rakentaminen
- Sosiaalinen media ja vaikuttajamarkkinointi urheilijan brändin rakentamisen tukena
- Itsetuntemuksen kehittäminen osana urheilijan brändin hallintaa

Oppimateriaalit

Kortesuo, K. (2020). Tee itsestäsi brändi 2. Katleena Kortesuo Oy

Opetusmenetelmät

Verkkokurssi, mahdollisesti Exam tentti

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Työmäärä yhteensä noin 54 h
Verkkokurssi
Luentomateriaaleihin perehtyminen noin 15 tuntia
Itsenäinen opiskelu ja materiaalin hankinta sekä tehtävät ja mahdollisesti tentti 35 h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja sekä osaa analysoida niitä urheilijan brändin rakentamisessa. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa monipuolisesti analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.

Lisätiedot

Opintojakson luonteen vuoksi, suorittaminen on mahdollista vain, jos vaaditut tehtävät suoritetaan niille annetuissa aikarajoissa.

Siirry alkuun