Urheilijan brändin rakentaminen (2 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DR75-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 22.04.2024 - 15.12.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 07.01.2025 - 02.03.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Toimipiste
- SeAMK Seinäjoki, Frami
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 40
- Koulutus
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
- Opettajat
- Saija Råtts
- Ryhmät
-
VVOVVO-ryhmä Peppiä varten
-
URLI24Urheiluliiketoiminta
- Opintojakso
- LT00DR75
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Opiskelija osaa tunnistaa urheilijan brändin rakentamisen erityispiirteet. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa, ja miten niitä voidaan hyödyntää urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.
Sisältö
- Urheilijan henkilöbrändin rakentaminen
- Sosiaalinen media ja vaikuttajamarkkinointi urheilijan brändin rakentamisen tukena
- Itsetuntemuksen kehittäminen osana urheilijan brändin hallintaa
Oppimateriaalit
Kortesuo, K. (2020). Tee itsestäsi brändi 2. Katleena Kortesuo Oy
Opetusmenetelmät
verkkokurssi, suoritettavissa täysin itsenäisesti Moodlessa
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Työmäärä yhteensä noin 54 h
Verkkokurssi
Luentomateriaaleihin perehtyminen noin 15 tuntia
Itsenäinen opiskelu ja materiaalin hankinta sekä tehtävät noin 35 tuntia
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja sekä osaa analysoida niitä urheilijan brändin rakentamisessa. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa monipuolisesti analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa.
Lisätiedot
Opintojakson luonteen vuoksi, suorittaminen on mahdollista vain, jos vaaditut tehtävät suoritetaan niille annetuissa aikarajoissa.