Siirry suoraan sisältöön

Autoalan markkinointi ja palveluLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: KC00CC51

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op
Vastuuhenkilö
Ari Saunamäki

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa kurssin suoritettuaan,
- selittää yleisesti markkinointiin liittyviä käsitteitä sekä autoalan talouteen, tuotteiden myyntiin ja asiakaspalveluun liittyvät toiminnot.
- etsiä asiaa koskevaa uusinta tietoa.

Sisältö

- Markkinoinnin kehitys ja
- kilpailukeinot (tuote, hinta, jakelu, viestintä),
- varaosa- ja korjaamomyynti,
- ajoneuvomyyntiprosessi,
- yleiset myyntiehdot,
- kuluttajasuoja ja
- asiakaspalvelu ja siihen liittyvät seikat.

Esitietovaatimukset

Edeltäviä opintoja ei tarvita.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Taso 1-2: Opiskelija osaa nimetä ja esittää osaamistavoitteissa esitettyjen asioiden keskeiset kohdat.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Taso 3-4: Opiskelija osaa osaamistavoitteissa esitettyjen asioiden perusteet kattavasti ja osaa yhdistellä sekä esitellä niitä. Opiskelijan toiminta osoittaa kokonaisuuksien hallintaa ja hän osaa selittää opintojakson sisältöön kuuluvat asiat.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Taso 5: Opiskelija osaa osaamistavoitteissa esitetyt asiat laaja-alaisesti ja osaa yhdistellä niitä monipuolisesti toisiinsa, sekä perustella ja arvioida toimintaansa ja päätelmiään. Opiskelija osaa soveltaa tietojaa ja tehdä johtopäätöksiä, sekä löytää ratkaisuja uusissa tilanteissa.

Oppimateriaalit

Opettajan materiaali.
Kirjaston materiaali.

Siirry alkuun