Siirry suoraan sisältöön

Asiakaspalvelu (2op)

Toteutuksen tunnus: KMAAP-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.05.2018 - 18.01.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
14.01.2019 - 15.03.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
1 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Kulttuurituottaja (AMK)
Opettajat
Kim Leppänen
Opintojakso
KMAAP

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- tunnistaa erilaisia asiakastilanteita ja analysoida asiakkaan käyttäytymistä
- kuvata palvelutapahtuman vaiheita ja tunnistaa palvelun laadun osatekijöitä
- asennoitua asiakaspalveluun sekä sisäisessä että ulkoisessa asiakaspalvelussa

Sisältö

- palvelu, palvelun laatu, palvelukuilut
- palvelutapahtuma
- asiakkaan kohtaaminen, erilaisten asiakkaiden käsittely
- service recovery- tilanteet, muut erikoistilanteet
- asiakaspalvelijana toimiminen

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan kurssin alussa
Soveltuvin osin: Christian Grönroos. 2015. Palvelujen johtaminen ja markkinointi. Wsoy

Opetusmenetelmät

luennot
harjoitustyö

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työmäärä yhteensä 52 h, josta 10 h teoriaa, tentti 2 h, itsenäinen opiskelu 40 h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

1: Opiskelija osaa tunnistaa erilaisia asiakastilanteita ja analysoida asiakkaan käyttäytymistä. Hän osaa kuvata palvelutapahtuman vaiheita ja tunnistaa palvelun laadun osatekijöitä. Opiskelijan asennoituminen asiakaspalveluun on tyydyttävää.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

3: Opiskelija osaa hyvin tunnistaa erilaisia asiakastilanteita ja analysoida asiakkaan käyttäytymistä. Hän osaa perustellen kuvata palvelutapahtuman vaiheita ja tunnistaa palvelun laadun osatekijöitä. Opiskelijan asennoituminen asiakaspalveluun on hyvää.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

5: Opiskelija osaa erinomaisesti tunnistaa erilaisia asiakastilanteita ja analysoida asiakkaan käyttäytymistä. Hän osaa perustellen kuvata palvelutapahtuman vaiheita ja tunnistaa kaikki palvelun laadun osatekijät. Opiskelijan asennoituminen asiakaspalveluun on erinomaista.

Esitietovaatimukset

Ei tarvita

Siirry alkuun