Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalinen media ja yrittäjyys (3op)

Toteutuksen tunnus: KA01DVVO14-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
17.04.2017 - 01.10.2017
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
02.10.2017 - 31.12.2017
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Koulutus
Agrologi (AMK)
Opettajat
Agro Nimeämätön
Opintojakso
KA01DVVO14

Arviointiasteikko

1-5

Sisällön jaksotus

Syksy 2017
Sosiaalisen median hyödyntäminen yrityksen ja yhdistyksen näkökulmasta
Sosiaalinen median työkalut ( esim. Facebook, Twitter, Blogit, Instagram)
Facebook markkinointi
Sosiaalinen media sisäisessä ja ulkoisessa viestinnässä sisällön tuotannon näkökulmasta
Sosiaalisen median mahdollisuudet ja haasteet

Tavoitteet

Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median eri kanavat ja niiden mahdollisuudet organisaatioiden käytössä. Opiskelija osaa lukea ja tuottaa sosiaaliseen mediaan soveltuvaa tekstiä ja hyödyntää sosiaalista mediaa organisaation viestintäkanavana. Opiskelija osaa hakea tietoa sosiaalisesta mediasta ja tehdä valintoja viestintäkanavien välillä. Opiskelija osaa laatia sosiaalisen median strategian.

Sisältö

Sosiaalisen median hyödyntäminen yrityksen ja yhdistyksen näkökulmasta
Sosiaalinen median työkalut ( esim. Facebook, Twitter, Blogit, Instagram)
Facebook markkinointi
Sosiaalinen media sisäisessä ja ulkoisessa viestinnässä sisällön tuotannon näkökulmasta
Sosiaalisen median mahdollisuudet ja haasteet

Oppimateriaalit

Sano se someksi 1 ja 2 - Kataleena Kortesuo

Opetusmenetelmät

Verkkokurssi, joka suoritetaan oppimistehtävillä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Itsenäinen työskentely ja ryhmäkeskusteluihin osallistuminen 3 op arvosta = noin 90 h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä (2-1) Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet organisaatioiden käytössä. Opiskelija tuntee sosiaalisen median eri kanavat ja niiden erot.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä (4-3) Opiskelija on suorttanut annetut tehtävät hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija tunnistaa digitaalisen median mahdollisuudet organisaatioiden käytössä ja osaa hyvin suunnitella sen käyttöä osana organisaation toimintaa. Opiskelija osaa arvoida erilaisia sosiaalisen median kanavia ja tehdä perusteltuja valintoja niiden välillä. Opiskelija osaa suunnitella sosiaalisen median käyttöä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä ( 5) Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet organisaatioiden käytössä ja osaa suunnitella sen käyttöä osana organisaation toimintaa. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median kanavia ja tehdä valintoja niiden välillä. Opiskelija tuottaa soveltuvaa sisältöä suunnitelmallisesti ja perustellusti. Opiskelija osoittaa strategista ajattelua sosiaalisen median käytössä.

Esitietovaatimukset

Edeltäviä opintoja ei tarvita

Siirry alkuun