Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (3op)

Toteutuksen tunnus: LTVAMA302-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.09.2017 - 07.04.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
03.04.2018 - 25.05.2018
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Saija Råtts
Opintojakso
LTVAMA302

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija tunnistaa digitaalisen median ominaispiirteet ja mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.

Sisältö

- Digitaalinen media ja internet
- Internet-markkinionti
- Sosiaalinen media
- Mobiilimarkkinointi
- Digitaaliseen markkinointiin liittyvät juridiset kysymykset

Oppimateriaalit

Karjaluoto, H. 2010. Digitaalinen markkinointiviestintä : esimerkkejä parhaista käytännöistä yritys- ja kuluttajamarkkinointiin. Helsinki: Docendo.
Luennoitsijan ilmoittama materiaali

Opetusmenetelmät

Luennot ja harjoitukset, mahdollisesti verkkotentti

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Ei ole.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Mahdollisesti verkkotentti

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Valinnaista toteutustapaa ei ole.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Työmäärä yhteensä: noin 80 h
- luento-opetusta noin 24 h
- itsenäistä opiskelua ja materiaaleihin perehtymistä noin 56 h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Kiitettävä (5): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija tunnistaa digitaalisen median mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa erinomaisesti suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa kiitettävästi perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Hyvä (4-3): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija tunnistaa digitaalisen median mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa hyvin suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Tyydyttävä (2-1): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija tunnistaa digitaalisen median mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa

Siirry alkuun