Siirry suoraan sisältöön

Tapahtuman markkinointi ja tiedottaminen (3op)

Toteutuksen tunnus: KH18CKTT02-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.11.2016 - 10.03.2017
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
16.01.2017 - 19.03.2017
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Koulutus
Tradenomi (AMK), Kirjasto- ja tietopalveluala
Opettajat
Johanna Ikola
Opintojakso
KH18CKTT02

Tavoitteet

Opiskelija osaa tehdä tapahtumalle markkinointi- ja tiedotussuunnitelman. Hän osaa kirjoittaa tiedotteita ja markkinoinnillisia tekstejä tapahtumalle. Opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja tiedottamisen roolin ja merkityksen tapahtumassa. Hän osaa markkinoinnin perusperiaatteet ja markkinointiviestinnän keinot tapahtumatuotannon näkökulmasta. Opiskelija ymmärtää tiedottamisen (sisäinen ja ulkoinen) perusperiaatteet tapahtumatuotannon näkökulmasta.

Sisältö

Kurssilla tutustutaan tapahtumatuotannon osa-alueista markkinointiin ja tiedottamiseen sekä niiden rooliin tapahtuman onnistumisen kannalta. Kurssilla tehdään joko toteutettavalle tai kuvitteelliselle tapahtumalle markkinointi- ja tiedotussuunnnitelma sekä tehdään erikseen sovittavia pienimuotoisia harjoitustöitä (esim. tiedote, markkinointikirje, markkinoinnin pääviestit)

Toteutustavat

Luennot, harjoitukset ja itsenäinen työskentely.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Kiitettävä (5)
Opiskelija hallitsee osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet erinomaisesti.

Hyvä (3-4)
Opiskelija hallitsee osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet hyvin.

Tyydyttävä (1-2)
Opiskelija hallitsee tyydyttävästi osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet.
(Arviointi painottuu menetelmissä mainitulla tavalla)

Esitietovaatimukset

KH18CKTT01 Tapahtumatuotannon perusteet, 7 op.

Siirry alkuun