Tapahtuman markkinointi ja tiedottaminen (3op)
Toteutuksen tunnus: KH18CKTT02-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.11.2016 - 10.03.2017
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 16.01.2017 - 19.03.2017
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Koulutus
- Tradenomi (AMK), Kirjasto- ja tietopalveluala
- Opettajat
- Johanna Ikola
- Opintojakso
- KH18CKTT02
Tavoitteet
Opiskelija osaa tehdä tapahtumalle markkinointi- ja tiedotussuunnitelman. Hän osaa kirjoittaa tiedotteita ja markkinoinnillisia tekstejä tapahtumalle. Opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja tiedottamisen roolin ja merkityksen tapahtumassa. Hän osaa markkinoinnin perusperiaatteet ja markkinointiviestinnän keinot tapahtumatuotannon näkökulmasta. Opiskelija ymmärtää tiedottamisen (sisäinen ja ulkoinen) perusperiaatteet tapahtumatuotannon näkökulmasta.
Sisältö
Kurssilla tutustutaan tapahtumatuotannon osa-alueista markkinointiin ja tiedottamiseen sekä niiden rooliin tapahtuman onnistumisen kannalta. Kurssilla tehdään joko toteutettavalle tai kuvitteelliselle tapahtumalle markkinointi- ja tiedotussuunnnitelma sekä tehdään erikseen sovittavia pienimuotoisia harjoitustöitä (esim. tiedote, markkinointikirje, markkinoinnin pääviestit)
Toteutustavat
Luennot, harjoitukset ja itsenäinen työskentely.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Kiitettävä (5)
Opiskelija hallitsee osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet erinomaisesti.
Hyvä (3-4)
Opiskelija hallitsee osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet hyvin.
Tyydyttävä (1-2)
Opiskelija hallitsee tyydyttävästi osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet.
(Arviointi painottuu menetelmissä mainitulla tavalla)
Esitietovaatimukset
KH18CKTT01 Tapahtumatuotannon perusteet, 7 op.