Practical Training (30 op)
Toteutuksen tunnus: 8B00DA82-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
07.04.2025 - 06.10.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
- Ajoitus
-
31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 30 op
- Lähiosuus
- 30 op
- TKI-osuus
- 30 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Bachelor of Engineering, Agri-food Engineering
- Opettajat
- Matti-Pekka Pasto
- Ryhmät
-
AFE23Bachelor of Engineering, Agri-Food Engineering , full time studies
- Opintojakso
- 8B00DA82
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Tavoitteet
The aim of the practical training is to deepen the knowledge and skills of the student's fields of specialization and to get to know the requirements of the working life. Students are able to view and reflectively their own progress in the professional interest and as a member of the working community. Doing the practical training either completely or in part abroad is recommended
Sisältö
Choosing a place of training according to one's career plans. Training plan (content and duties), approved by the training supervisor. Duties: managing, consultation, marketing, product development, etc. Report about training and seminar
Oppimateriaalit
Erillisohjeet moodlessa.
Opetusmenetelmät
Työskentely työyhteisön jäsenenä ja raportointi.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Erillisohjeet moodlessa (Projektiopinnot Bieli).
Kansainvälisyys
Harjoittelu voidaan suorittaa ulkomailla ja osissa.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Erillisohjeet moodlessa.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Harjoittelu 1 360 j ja harjoittelu 2 360 h.
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
Hyväksytyt: urasuunnitelma, raportit ja dokumentoinit.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Pass
Students have a good concept of their professional tasks and future visions of the field.
They can reflect critically their own progress in the field and as a member of the work community.
Fail
Students have not complied their practical training plan or they have no concept of their professional tasks and future visions of the field. They are not able to study their own progress in the field and as a member of the work community.