Siirry suoraan sisältöön

Practical Training (30 op)

Toteutuksen tunnus: 8B00DA82-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
07.04.2025 - 06.10.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ajoitus
31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
30 op
Lähiosuus
30 op
TKI-osuus
30 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Bachelor of Engineering, Agri-food Engineering
Opettajat
Matti-Pekka Pasto
Ryhmät
AFE23
Bachelor of Engineering, Agri-Food Engineering , full time studies
Opintojakso
8B00DA82

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Tavoitteet

The aim of the practical training is to deepen the knowledge and skills of the student's fields of specialization and to get to know the requirements of the working life. Students are able to view and reflectively their own progress in the professional interest and as a member of the working community. Doing the practical training either completely or in part abroad is recommended

Sisältö

Choosing a place of training according to one's career plans. Training plan (content and duties), approved by the training supervisor. Duties: managing, consultation, marketing, product development, etc. Report about training and seminar

Oppimateriaalit

Erillisohjeet moodlessa.

Opetusmenetelmät

Työskentely työyhteisön jäsenenä ja raportointi.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Erillisohjeet moodlessa (Projektiopinnot Bieli).

Kansainvälisyys

Harjoittelu voidaan suorittaa ulkomailla ja osissa.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Erillisohjeet moodlessa.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Harjoittelu 1 360 j ja harjoittelu 2 360 h.

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

Hyväksytyt: urasuunnitelma, raportit ja dokumentoinit.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Pass
Students have a good concept of their professional tasks and future visions of the field.
They can reflect critically their own progress in the field and as a member of the work community.

Fail
Students have not complied their practical training plan or they have no concept of their professional tasks and future visions of the field. They are not able to study their own progress in the field and as a member of the work community.

Siirry alkuun