Digitaalinen markkinointi (3op)
Toteutuksen tunnus: LT00DK19-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 10.11.2025 - 14.01.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 16.02.2026 - 05.04.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Yksikkö
- SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
- Toimipiste
- SeAMK Seinäjoki, Frami
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 60
- Koulutus
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Opiskelijat osaavat kuvata tärkeimmät digitaalisen markkinoinnin muodot. Opiskelijat osaavat markkinoida ja mainostaa liiketoimintaa käyttäen erilaisia digitaalisen markkinoinnin kanavia ja työkaluja, esim. hakukoneoptimointi, eri sosiaaliset mediat, sisältömarkkinointi, sähköposti ja display-mainonta.
Sisältö
- Käsitteet ja määritelmät
- Digitaalisen markkinoinnin strategia
- Verkkosivustot
- Web-analytiikan perusteet
- Hakukoneoptimointi
- Display-markkinointi
- Sosiaalinen media markkinoinnissa
- Video-markkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Mobiilimarkkinointi
Oppimateriaalit
Opettajan tarjoama materiaali
Internet-materiaali (mm. Google Digital Garage)
Opetusmenetelmät
Lähiopetus, itsenäiset oppimistehtävät, ryhmätyöskentely.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op = 81 h (lähiopetusta 16h ja itsenäistäopiskelua 65h)
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa luetella digitaalisen markkinoinnin käsitteitä ja työkaluja. Opiskelija osaa kuvailla digitaalisen markkinoinnin merkitystä liiketoiminnassa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa määritellä ja kuvata digitaalisen markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalista markkinointia käyttämällä yleisimpiä digitaalisen markkinoinnin työkaluja. Opiskelija osaa huomioida markkinoinnin tuloksia.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee hyvin digitaalisen markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalista markkinointia monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin työkaluja käyttäen. Opiskelija osaa arvioida markkinoinnin tuloksia ja kehittää digitaalista markkinointia.
Esitietovaatimukset
Tieto- ja viestintätekniikka