Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (3op)

Toteutuksen tunnus: LT00DK19-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
10.11.2025 - 14.01.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
16.02.2026 - 05.04.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Yksikkö
SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 60
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Essi Tuominiemi
Ryhmät
LITA24D
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opintojakso
LT00DK19

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelijat osaavat kuvata tärkeimmät digitaalisen markkinoinnin muodot. Opiskelijat osaavat markkinoida ja mainostaa liiketoimintaa käyttäen erilaisia digitaalisen markkinoinnin kanavia ja työkaluja, esim. hakukoneoptimointi, eri sosiaaliset mediat, sisältömarkkinointi, sähköposti ja display-mainonta.

Sisältö

- Käsitteet ja määritelmät
- Digitaalisen markkinoinnin strategia
- Verkkosivustot
- Web-analytiikan perusteet
- Hakukoneoptimointi
- Display-markkinointi
- Sosiaalinen media markkinoinnissa
- Video-markkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Mobiilimarkkinointi

Oppimateriaalit

Opettajan tarjoama materiaali
Internet-materiaali (mm. Google Digital Garage)

Opetusmenetelmät

Lähiopetus, itsenäiset oppimistehtävät, ryhmätyöskentely.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op = 81 h (lähiopetusta 16h ja itsenäistäopiskelua 65h)

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa luetella digitaalisen markkinoinnin käsitteitä ja työkaluja. Opiskelija osaa kuvailla digitaalisen markkinoinnin merkitystä liiketoiminnassa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa määritellä ja kuvata digitaalisen markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalista markkinointia käyttämällä yleisimpiä digitaalisen markkinoinnin työkaluja. Opiskelija osaa huomioida markkinoinnin tuloksia.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija tuntee hyvin digitaalisen markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalista markkinointia monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin työkaluja käyttäen. Opiskelija osaa arvioida markkinoinnin tuloksia ja kehittää digitaalista markkinointia.

Esitietovaatimukset

Tieto- ja viestintätekniikka

Siirry alkuun